Ga naar het forum
computer nodig? gra...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] computer nodig? gratis af te halen

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
888 Weergaven

Voor gratis af te halen uit nijmegen:

Athlon 1800+ met CRT 19" monitor. Videokaart en geluidskaart e.d. zijn compatibel voor spellen tot en met 2006 zo'n beetje (GTA san andreas, FEAR, Civilization 4 etc).

Enige "voorwaarde" is dat je hem goed gebruikt, en niet gelijk weer weggooit of voor 50 euro doorverkoopt o.i.d. Is natuurlijk voor mij niet controleerbaar, maar goed, zou niej lief zijn iig.

Anyway, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Hij staat hier in de weg. Als je in deze thread reageert zal ik daarna op een of andere manier mn contactgegevens geven.

Over een paar dagen gooi ik hem ook op marktplaats voor niks, dus dan denk ik dat iej snel weg is, ben je oprecht geinteresseerd, wees er dan dus snel bij :).

10 reacties
kjells

moest het nu wat dichter bij de deur zijn :P
de rit kost meer dan het bakje nog waard is :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door kjells
moest het nu wat dichter bij de deur zijn :P
de rit kost meer dan het bakje nog waard is :D

Nou, ik heb op marktplaats al een beetje rondgekeken, en de marktwaarde van t ding ligt nog over de 100 euro, maar idd, belgie is wel een beetje ver. Ik zoek dus eerder een nederlander die op een pentium 100 poker aant spelen is.

zelf niet nodig, maar tof initiatief !!!

Nivlem

nijmegen/groninge.. geloof dat belgie nog meer kans maakt? :P

Mooi initiatief, maar hoe zoiets nog 100 euro kan waard zijn versta ik toch niet ze :P

hoihoi ik heb wel intresse, voor mij is het maar 100 km zie ik, of is hij al weg ?

grzz koone

fiuferru

Mocht Koone niet kunnen ik woon in Wijchen werk in Nijmegen heb een pentium3 466mhz dus ik kan er nog wel iets mee. Anyways ik hoor het wel.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door koone
hoihoi ik heb wel intresse, voor mij is het maar 100 km zie ik, of is hij al weg ?

grzz koone

hallo koone!

Je kunt hem idd af komen halen. Bel even naar als je wilt, dan kan ik je mijn adresgegevens geven, en dan kunnen we een datum afspreken. Ik zal vandaag deze thread in de gaten houden, dus mocht je niet langer geinteresseert zijn, laat het dan even weten. Laat het ook aub even weten als je dit leest maar nog niet kan/wil bellen, dan kan ik iig mijn telefoonnummer vast van dit publieke forum afhalen.

Ik hoor het wel...

helemaalnicks heb je skype? ik heb je tel nr ook opgeschreven dus je kunt het verwijderen:)!

Ik zie je op skype als je dat hebt, anders bel ik je wel even.

Grzz

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb skype ja, zou jij jouw skype kunnen posten? De mijne heeft mn achternaam erin, en hirschbalin zou mee aant kijken kunnen zijn, dus post liever mn echte naam hier niet.