De vraag is eigenlijk, hoe kan je dit nou onderzoeken???
Ik bedoel als je het per individu gaat bekijken, maakt het volgens mij, geen reet uit waar je vandaan komt.
Inzicht en Skills lijken me niet grensgebonden, en zeker niet met het grote WWW wat we tot onze beschikking hebben....
Als je het per natie gaat bekijken, dan zou je misschien verhoudingsgewijs op zoek moeten, naar het aantal pokerspelers per 100 mensen in een land ofzo.
Vervolgens zou je dan verhoudingsgewijs moet kijken, hoeveel prijzen gemiddeld per pokerspeler is binnengehaald.
Of misschien een gemiddelde van een BR per pokerspeler, per land berekenen?
Anway, hier kan je wel over discuseren, maar het lijken mij alleen maar feiten die onderzocht kunnen worden
Als je het hebt over wie er beter is tussen deze 2 naties, binnen onze Community, dan zouden we een competitie moeten beginnen.
Een toernooi zo als de Landenbattle zegt uiteraard niks over wie beter is. De geluksfactor is daarvoor te groot aanwezig...
Een League geeft imo toch een beter beeld, om dat deze zich over een langere periode afspeeld. En zelfs dan is het nog moeilijk om te zeggen wie beter is. Misschien als we de League 100jaar volhouden, dat we met zekerheid kunnen zeggen dat hij of zij de beste is