Ga naar het forum
Documentaire over N...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Documentaire over Nanonoko

15 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,818 Weergaven
Arjon

Er is een documentaire gemaakt over Team PokerStars Online member Randy "Nanonoko" Lew.

Hij is iemand die ondanks alle luxe die in de pokerwereld te vinden is, heel normaal is gebleven en rustig in een oud shirt rondloopt.

He can walk around in an old sweatshirt, live in a humble apartment, and make hundreds of thousands of dollars without leaving his desk chair. He doesn't need a $50,000 watch or a mistress on each arm for people to know he's a success. He only needs a graph. And, boy, does he have a graph.

Bekijk hier de docu:

Bron: PokerStarsBlog

14 reacties

Zalige kerel.

Wryzeth

Respect. _cool:

LurkerBelow

Inderdaad, zalige kerel. Down to earth, realistisch en doet er wat voor. niet moeilijk doen en gewoon +ev spelen. geen sessies van 500k up of down en dan claimen dat je de beste bent, gewoon stabiel winnen. respect

respect

nice filmke, nice kerel, een aanrader om te zien.

DonBartos

Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
Inderdaad, zalige kerel. Down to earth, realistisch en doet er wat voor. niet moeilijk doen en gewoon +ev spelen. geen sessies van 500k up of down en dan claimen dat je de beste bent, gewoon stabiel winnen. respect

Hehe yeah idd dit beschrijft het wel goed :)

Hiervan krijg ik zin om 8 uur lang te 12 tablen...

Zie ik het goed en speelt die gast 6 max?

Is dat mogelijk?! Zoveel tafels 6 max midstakes en nog steeds winnen?

DonBartos

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Hiervan krijg ik zin om 8 uur lang te 12 tablen...

Zie ik het goed en speelt die gast 6 max?

Is dat mogelijk?! Zoveel tafels 6 max midstakes en nog steeds winnen?

Blijkbaar ;)
En hij speelt 24 tafels toch? (12 per monitor?)

20 zie ik.

8 op 1, 12 op de andere.

6 tafels 6max vind ik al teveel worden. FR kan ik met betere setup denk ik wel 20 tafels aan. Maar 6max is echt een ander verhaal...daar kan je toch met ABC geen winst maken?

DonBartos

Ik weet niet precies wat zijn bb/100h is. Maar ik denk dat je met genoeg ervaring alles als standaard gaat zien, spots vrij makkelijk speelt, en in weinig moeilijke situaties komt, omdat je alles wel gezien hebt.

Hij zal ook zeker genoeg fouten maken, maar qua hourly zal hij het op deze manier wel maximaliseren.

Waarom deelt hij zijn tafels btw zo in? Hij speel nu in het midden van beide monitoren, waarom niet zijn 20tafels verspreiden over beide monitoren waardoor de tafels groter worden, of de tafels op 1 scherm doen, en het tweede scherm voor o.a. de lobby gebruiken?

duvel666

die zat gisteren direkte positie op me tijdens de Sunday Million

heb er ni lang van kunnen genieten door die 2 outer suckout op de river die ik tegenkreeg :(

noisecore

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Ik weet niet precies wat zijn bb/100h is. Maar ik denk dat je met genoeg ervaring alles als standaard gaat zien, spots vrij makkelijk speelt, en in weinig moeilijke situaties komt, omdat je alles wel gezien hebt.

Hij zal ook zeker genoeg fouten maken, maar qua hourly zal hij het op deze manier wel maximaliseren.

Waarom deelt hij zijn tafels btw zo in? Hij speel nu in het midden van beide monitoren, waarom niet zijn 20tafels verspreiden over beide monitoren waardoor de tafels groter worden, of de tafels op 1 scherm doen, en het tweede scherm voor o.a. de lobby gebruiken?

Ik denk dat het te maken heeft met dat hij dan niet opzij moet kijken wat een stijve nek oplevert tijdens langere sessies.

DonBartos

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Ik denk dat het te maken heeft met dat hij dan niet opzij moet kijken wat een stijve nek oplevert tijdens langere sessies.

Yeah zoiets zal heb idd wel zijn.
Ik speel zelf op 3 schermen waarbij alle tafels op mijn middelste scherm staat, dus voor tafels hoef ik ook niet opzij te kijken. Lijkt mij wat rustiger en overzichtelijker ogen. Maar hij zal er ongetwijfeld over nagedacht hebben :P

duvel666

de scheiding tussen de 2 schermen (schermrand = dikke zwarte streep) helpt met het overzicht houden....

is mijn gok...