Ga naar het forum
een eigen huis...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] een eigen huis...

34 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
3,479 Weergaven

.... je raad het al, ik zoek een plek onder de zon. Ik zoek een leuk land/leuke stad om in te wonen, en ook in te pokeren.

De afvallers tot nu toe zijn:

Duitsland
Italie
Bulgarije
Sweden
Nederland
Noorwegen
Finland

Ik zou graag in Europa blijven wonen. De opties die ik zelf al had bedacht:

Spanje (barcelona)
Rusland (Petersburg, geen zon, maar wel kewl misschien?)
Griekenland (Athene, ik ben cultuurfreak, wat dat betreft wel goed)

Als je ideeen hebt misschien, of dat je in een van de genoemde steden bent geweest, en ervaringen hebt, vertel alseblieft. Als je iets weet over een bepaald land, in combinatie met online poker (en dan liefst niet over de afvallers ;)), wil ik het ook graag horen. Ik stel alle advies op prijs. :)

Dank,

Nick

33 reacties
Sharkking89
PokerStrategist

Barcelona wereldstad, echt grandioos mooi en genoeg kunst en cultuur te vinden. Wat dacht je zelf van Zwitserland of Oostenrijk waar Makomar ook woont?

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Waren er in Griekenland ook niet problemen met de EU over kansspelen?

Staat me iets van bij.

Zwitserland is mooi wonen, maar wel schreeuwend duur, qua housing en eten.

Of misschien Monaco of Gibraltar?

Z.

viewer88
Oldschool Grinder

Griekenland zou ik afraden, veel cultuur maar evengoed veel criminaliteit, slechte hygiëne, ...

Ik droom van de Provence :)

Athene ben ik reeds geweest en is echt heerlijk, als ik het ooit hier afbol, ga ik daarheen waarschijnlijk.

Qua poker schijnt ierland een paradijs te zijn... Dublin is een heel mooie stad, heb ik van horen zeggen. Misschien is dat een idee

Herseel
Oldschool Grinder

Ik vote voor Ierland.

Parijs of Rome imo :)
Leuven :D

Yoghi
BlackMember

UK is qua poker volgens mij wel beste.

Rusland zou ik niet doen, je kunt ook Malta ofzo doen...

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Waarom reis je niet eerst wat van plaats naar plaats om het wat te gaan verkennen :)

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

wat dacht je van richting het oosten ergens...kroatie bijv is ook een erg mooi land, en relatiefgoedkoper dan de westerse landen, dus haal je meer value uit je dollaria. weet echter niet hoe het daar zit qua poker-regelgeving

Ruleza
BlackMember

Barcelona is werkelijk geweldig. Het is inderdaad een echte wereldstad met een grote diversiteit aan culturen. Het eten is er goed (tapas) en de stad heeft een mild klimaat.

Barcelona is een plaats die ik zeker nog zal bezoeken in de toekomst, mijn stem (hoe zwak die ook doorweegt) gaat uit naar dit pareltje aan de Middellandse Zee.

London, duur maar o zo geweldig.

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Waarom reis je niet eerst wat van plaats naar plaats om het wat te gaan verkennen :)

vindt dit de meest verstandige opmerking tot nu toe.

Yoghi
BlackMember

Dan zal ik maar de eerste zijn...

LAS VEGAS!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoi peepz,

Ik ga ook eerst reizen, maar ik kan niet overal heen, dus moet toch een beetje een selectie hebben.

@ yoghi: waar in europa ligt las vegas precies? Daarbij, amerikaanse wetten + online poker = meeeh.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

@ yoghi: waar in europa ligt las vegas precies?

pffff, je kunt wel n beetje moeite doen hoor als mensen je advies geven :D :D

Yoghi
BlackMember

Had het Europa deel niet gezien ^^

Maar ik zou serieus Malta overwegen, volgens mij zijn de wetten daar heel erg los en het is er wel lekker weer :P

Selectie leuke plekken: Uk (Londen), Monaco, Zwitserland, Malta & Zweden (al gaat die volgens jou niet door)

Gerv
Elite Grinder

Kroatië , al heb je af en toe daar wel last van Taalverschillen..
Portugal vind ik ook prachtig alhoewel ik vrijwel niets afweet van de Gokwetten in deze landen.

Verder is het wel handig ja om gewoon eerst te kyken in Europa want je koopt ook geen huis in NL op basis van een foto in een boekie + de goeie verkoopspraat van de Makelaar ;)

selgae
PokerStrategist

Zal gewoon naar Luxemburg gaan lekker goedkoop haha