Ga zeker weer proberen er bij te zijn, kijken of ik dagje kan snipperen van stage.
Even een bolletje zodat thread goed zichtbaar blijft.
Zal proberen er weer bij te zijn
Ja inderdaad, rond een uur of elf/twaalf ofzo? Sommige mensen zullen wel behoorlijk lang moeten reizen dus veel vroeger zal niet echt lukken waarschijnlijk.
Ja dat zou goed zijn voor mij. Is voor mij vanuit België 1u en 15 min dus zeker goed te doen. Maar voor sommige zal het wel wat verder zijn.
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Zodra we naar Amsterdam / Rotterdam / Scheveningen / Utrecht / Breda gaan dan ben ik zeker weten bij. Dat haal ik allemaal binnen 45 minuten![]()
Valkenburg is voor mij zo een 2uur rijden. Dus denk niet dat ik ga. Maar wellicht maak ik er een weekendje van met mijn vriendin.
![]()
Even kijken wat ze ervan vindt
![]()
+1
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Ja dat zou goed zijn voor mij. Is voor mij vanuit België 1u en 15 min dus zeker goed te doen. Maar voor sommige zal het wel wat verder zijn.
Vanwaar in Belgie vertrekt ge ?
ligt ongeveer op de route idd laat maar weten in deze thread.
Is goed mocht je trouwens zin hebben zaterdag ga ik naar namen deepstack van 110 spelen 10K start stack en blind levels van 30 minuten
Oorspronkelijk gepost door venom313
ligt ongeveer op de route idd laat maar weten in deze thread.Is goed mocht je trouwens zin hebben zaterdag ga ik naar namen deepstack van 110 spelen 10K start stack en blind levels van 30 minuten
Ik word helaas pas 21 in december dus mag ik België nog niet meedoen. Anders graag.
Heb vrienden die die week ergens boven Breda zitten dus ik bekijk dat ff of ik er een weekend van kan maken !