Barry Carter heeft zijn nieuwe column uitgebracht.
We zijn benieuwd naar jouw mening: welk van deze events denk jij dat het het moeilijkst is om te winnen?
Praat en discussieer mee!
Barry Carter heeft zijn nieuwe column uitgebracht.
We zijn benieuwd naar jouw mening: welk van deze events denk jij dat het het moeilijkst is om te winnen?
Praat en discussieer mee!
Bracelets zijn toch alleen WSOP events :P?
Een klein EPT ladies event is wss het makkelijkste. In London was het kleiner dan een 45man SNGtje.
Neem aan dat ze het over mainevents hebben? Anders idd zo'n stud ding die luske gister shipte met 20 man
Denk zelf dat een EPT main event toernooi moeilijker te winnen is, want de velden zijn groter dan de WPT. Bij WSOP evenementen heb je al meer dan 50 evenementen in het jaar en waarvan er MTT's tussen zitten, zoals HORSE en 8/10 game waar al gauw minder dan 200 spelers aan mee doen.
Maar denk je niet dat het juist alleen de regs zijn die meedoen aan deze evenementen? Op die manier worden ze natuurlijk wel heel tough, in tegenstelling tot vele NLHE tourneys. Hier doet natuurlijk wel meer volk aan mee, maar ook veel vissen zullen in deze tourneys zitten.
Kan wel enkele argumenten opsommen maar weet niet hoe relevant sommige zijn:
- EPT is een tour op relatief klein grondgebied (Je vliegt op 3 uurtjes heel Europa door dus is best doable). Veel goede regs zullen dus al deze events meepikken. Moeilijker hierdoor? Denk wel een beetje.
- WPT heb ik totaal geen idee van. Heb nog niks van EPT/WPT/WSOP gespeeld maar WPT heb ik ook nog nooit gevolgd (dunno why btw) maar ik gok dat deze beetje afhankelijk zijn van plaats tot plaats.
- WSOP is volgens mij het "makkelijkste". Ok, grote velden maar ook kleinere BI's waar volgens mij veel vis op afkomt.
Dus als ik een top drie moet maken:
1. WSOP (makkelijkst)
2. WPT
3. EPT (moeilijkst)
Off to Vegas?
PS: heb nog nooit zo'n event gespeeld dus kan er ook geen echte mening over vormen (maar buiten een paar mensen geldt dat voor de meesten hier denk ik).
Tsja beetje rare vraag, hoe meer spelers er mee doen hoe lastiger het vaak te winnen is, dus WSOP ME zal pbb lastigste zijn.
Een betere vraag zou zijn waar je het moeilijkst/makkelijkst een edge haalt
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Tsja beetje rare vraag, hoe meer spelers er mee doen hoe lastiger het vaak te winnen is, dus WSOP ME zal pbb lastigste zijn.Een betere vraag zou zijn waar je het moeilijkst/makkelijkst een edge haalt
+1 volgens mij EPT zeker t zwaarste veld, zeker omdat je via FPP kan inkopen veel qualifiers hebt op stars waardoor top cashgamers ze ook spelen. WSOP heeft pak meer toeristen enz.
Die qualifiers op stars zullen natuurlijk ook wel redelijk wat slechte spelers naar ept's brengen dus not sure. heb een 1k wsop en een 1.5k WPT national gespeeld en dat waren iig geen moeilijke velden.