Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Hahah zo grappig weer
Je kan trots op je zelf zijn. Door jouwn en ander rakemachienes kon pokerstrategy deze super grappige cartonist aanstellen. Bedankt
Oorspronkelijk gepost door drdavy
Hahah zo grappig weerJe kan trots op je zelf zijn. Door jouwn en ander rakemachienes kon pokerstrategy deze super grappige cartonist aanstellen. Bedankt
Geen probleem, elke dag weer lachen, best goede rakeback.
Oorspronkelijk gepost door Varune
Haar boobs zijn kleiner in die laatste, anders was die veel beter geweest.
Jij bent een belangrijke mod, zorg eens dat deze strips niet meer op dit forum komen.
Net nog eens de laatste gelezen, dit was wel het absolute dieptepunt zeg.. Een gemiddeld boek heeft nog minder woorden en de Bijbel heeft een logischer verhaal en is grappiger.
Angela de poster komt uit Noord-Korea, zie je maar weer dat die gasten niet overweg kunnen met persvrijheid, verwart ie met spammen. De maker van de strips is de lachende derde. Komt vast ook nog een boek wat je kunt winnen.
@ Lanfear: Wat klopt er van de geruchten dat deze strip voor zilver+ wordt? Is dit pareltje straks alleen voor mensen die rake betalen?
Hopelijk in de vorm van een rakerace per community, dan win ik dat boek zeker!
Jij krijgt er als BM 1 met handtekening natuurlijk.
Oorspronkelijk gepost door ssacr
@ Lanfear: Wat klopt er van de geruchten dat deze strip voor zilver+ wordt? Is dit pareltje straks alleen voor mensen die rake betalen?
Lanfear is weer eens op vakantie, zoals je in dit topic kunt zien heeft Pokerstrategy toch geld te veel.
Ik denk dat ze het eerder silver- maken zodat iedereen gold wil halen
Twijfel dan ook altijd een beetje of Bobby wel iets leuks heeft kunnen verzinnen. Valt niet mee om iedere dag met iets leuks te komen!
Oorspronkelijk gepost door Varune
Haar boobs zijn kleiner in die laatste, anders was die veel beter geweest.Jij bent een belangrijke mod, zorg eens dat deze strips niet meer op dit forum komen.
Ik zou ze wel kunnen deleten hier, maar op de frontpage en facebook heb ik geen powers.
Maar persoonlijk vind ik ze idd ook wel wat aan de slechte kant recentelijk, maar is wel weer iets wat nieuwe spelers lokt i think.
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Denk dat als er een poll komt dat 99.9% dit een aanwinst vindt, of niet Angela?
Denk niet dat je van Angela een reactie krijgt, want hij kan geen woord Nederlands
Goed nieuws voor al jullie fanboys hier. Dankzij het geweldige initiatief van kickstarter kunnen grote kunsteraars als de maker van deze +EV comics hun dromen verwezenlijken en is er inderdaad een boek verkrijgbaar.