Ga naar het forum
Extra strategy poin...

Meldingen
Alles wissen

Extra strategy points

10 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
483 Weergaven
Roodbaars1986
PokerStrategist

Bonjour,

De promotie ontvang 1 punt voor elke dollar die je stort, geld dit eenmalig per site (of in het geheel).
Heb namelijk bijna de goldstatus maar een small neteller deposit gemaakt op Titan, moet echter nog 37 punten.. en heb vandaag weinig tijd om te grinden, nu heb ik een William Hill / Bwin account as well die tracked is, en telt hiervoor ook de promotie?

Zal het theoritisch kunnen spelen vanavond, maar weet niet zeker of ik er de tijd voor heb.

Is het dus mogelijk om nog een keer op een andere site te storten en de bonus te ontvangen, of zijn er andere snelle mogelijkheden voor die 37 punten.

Groet,

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Roodbaars,

Een andere mogelijkheid is onze promotie bij Skrill/Moneybookers wanneer je daar nog geen account hebt. Als je daar een upload maakt op je account en een storting maakt naar een pokerroom, dan krijg je $10 en 100 extra StrategyPoints. Meer info daarover vind je hier: Maak een Skrill Account aan en ontvang $10 en 100 StrategyPoints gratis!

De promotie van de extra punten voor een storting gelden inderdaad voor alle rooms apart. Je kunt dus bij zowel PartyPoker als bij William Hill deze punten krijgen bijvoorbeeld. Wel is het zo dat dit eenmalig is, alleen voor je eerste storting daar. Je kunt dus niet maandelijks deze bonus ontvangen zeg maar (althans niet bij dezelfde room).

Rene

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986 Topicstarter
Roodbaars1986
PokerStrategist

Ga er mee aan de slag, Skrill account is een mooie optie!

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Zojuist een deposit gemaakt op Titan via een nieuw aangemaakte Skrill account via de promotie.

Als het goed is zal het dus in orde moeten zijn op deze manier. Mocht het niet zo zijn, zal ik contact opnemen.

Dank je wel voor de goede en snelle hulp!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Graag gedaan. Hou er rekening mee dat het een paar dagen kan duren voordat we de info ontvangen van de rooms / moneybookers dat er een deposit gemaakt is, omdat we deze info normaal niet krijgen zoals voor de normale StrategyPoints gegevens, krijgen we de info voor deze speciale promo slechts 1 keer per zoveel dagen.

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Allright,

Then another question, aangezien me status nu weer gereset is omdat het begin van de maand al verleden tijd is.

Krijg ik straks die 100 punten, echter ben ik niet gold, kan ik dan met terugwerkende kracht nog op gold worden gezet, immers de deposit is gedaan tijdens de maand mei.

Graag hoor ik van je,

Hugo

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Yep dat kan. Beter nog, dat gebeurt automatisch als het goed is _cool:

De punten worden namelijk toegekend op de dag waarop je de storting maakte. Aangezien je dat gisteren gedaan hebt, zou je de punten moeten ontvangen voor 31 mei, waarmee je automatisch dan ook gold bent. Mocht dit toch niet zo zijn, bump dan alsjeblieft nog even hier, of stuur even een ticket zodat we het alsnog handmatig kunnen doen.

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Dag Rene,

Zojuist gezien dat ik 100 punten erbij heb gekregen op mijn account en de extra 10$ is ook binnen gekomen op Skrill, echter staan de punten toegewezen op 1 juni 2012 ipv 31 mei 2012. Zal het eventueel handmatig kunnen worden gecorrigeerd.
Mocht er meer informatie nodig zijn met betrekking tot de storting hoor ik het graag,

Dank en groet

Hugo

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Hugo,

Goed dat je het even aangeeft. Ik zie dat de punten inderdaad zijn bijgeschreven voor 1 juni. Ik heb je status nu op gold gezet, zodat je toch direct van de bonuspunten kunt profiteren _cool:

Rene

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Nice, thanks!

Zoals je ziet, gold status en ready to go!

Goed voor de maand juni, kan ik wat meer gaan spelen en wat meer instructie video's gaan bekijken.

Beantwoorden
Citeren