Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] fishes...

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
500 Weergaven

Hallo,

ik heb echt een vraag, jullie zijn altijd blij met fish aan tafel. nou ik niet hoor..

nu 3x in toernooi uitgeschakeld voor redelijke grote potten door echte fishy spelers...

1x AA>j8, flop 8910....
1x AA>A6, bette eerst gewoon 4bb, flop 846 hij gaat opeens all in ik call, turn 6...

1x aq>k8 harten flop 5jq 2 harten, bet eerst half pot turn een 9 schoppen bed ik 3 kwart pot bijna zijn hele stack hij called op de river een harten en maakt hij een flush...

ik snap die mensen echt niet hoor, wie gaat er nu mee en all in met deze handen..

word er een beetje moedeloos van, jullie zijn altijd blij met fish nou dit gebeurd mij wel redelijk vaak...

iemand tips om hier mee om te gaan?

gr kempie

8 reacties

volume draaien

Zorgen dat je met deze situaties om kan gaan, dan word je al een stuk beter!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja oke, maar dan moet het ook wel lukken soms, en dan gebeurt er miss wel hetzelfde, want vandaag ook vaak genoeg gehad

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja ik kan erna wel rustig blijven enzo daar ligt het probleem niet, maar snap alleen niet waarom het zovaak gebeurt, want ik heb telkens duidelijk betere hand

Beseffen dat op den duur de Odds in jouw voordeel zijn en jij er dus aan zal verdienen.
In alle drie de handen sta je voor op je tegenstander.
Als je die hand 1000 keer speelt wie zal dan op het einde de meeste chips hebben, niet je tegenstander maar jij. :D

Besef dat het hier om draait jij wilt calls waarbij jij de meeste kans maakt om te winnen dan win je op de lange duur.

Het is klote als je erzo uit vliegt maar kies maar een Fish :f_biggrin: die Callt met een baggerhand of een Reg _grin: die Callt met een goede hand ik weet het wel.

Ik speel ook toernooitjes had er in het begin ook last van balen als dat nu gebeurt denk ik "jammer dat ik eruit ben maar ik had de beste hand" dan ben ik tevreden.
Als ik eruit knal met een mindere hand heb ik een fout gemaakt die centjes kost.

Succes aan de tafels en hou je hoofd koel _biggrin:

Groetjes Jeroen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja oke je hebt gelijk, ik blijf ook gewoon stug door gaan en dezelfde beslissingen maken;)

vind wel jouw uitleg wel fijn en ga nu gewoon door en moet gewoon beseffen dat het meerendeel moet gaan lukken!

bedankt!

vietlam
Legacy Member

die handen die je beschrijft, zo erg zijn die badbeats ook weer niet. En het kan best standaard zijn dat hij hem erin gooit.
Maar gewoon om je gerust te stellen,

Tegen goede spelers kom je nooit in zulke situaties waardoor je eigenlijk ook nooit je stack kan verdubbelen.

Tegen slechter spelers kom je wel vaak in zulke situaties, soms verlies je, maar je wint vaker.

Wat wil je meer in een toernooi.

Verdubbelen met je goede handen. Of nooit actie krijgen van je goede handen.

Oorspronkelijk gepost door jeroenth
Beseffen dat op den duur de Odds in jouw voordeel zijn en jij er dus aan zal verdienen.
In alle drie de handen sta je voor op je tegenstander.
Als je die hand 1000 keer speelt wie zal dan op het einde de meeste chips hebben, niet je tegenstander maar jij. :D

Besef dat het hier om draait jij wilt calls waarbij jij de meeste kans maakt om te winnen dan win je op de lange duur.

Het is klote als je erzo uit vliegt maar kies maar een Fish :f_biggrin: die Callt met een baggerhand of een Reg _grin: die Callt met een goede hand ik weet het wel.

Ik speel ook toernooitjes had er in het begin ook last van balen als dat nu gebeurt denk ik "jammer dat ik eruit ben maar ik had de beste hand" dan ben ik tevreden.
Als ik eruit knal met een mindere hand heb ik een fout gemaakt die centjes kost.

Succes aan de tafels en hou je hoofd koel _biggrin:

Groetjes Jeroen.

Die uitspraak ga ik onthouden als ik de betere hand heb, want van tijd denk ik dat het systeem eventjes tegen mij is :P