Ga naar het forum
FishLeague - De hal...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FishLeague - De halve finale

30 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,355 Weergaven
Wabbo
PokerStrategist

Yeh, het werd inderdaad vrij snel een crapshoot. Misschien beter om zo'n qualifier bijvoorbeeld live te maken :P Iets meer skillbased game. Maar goed, hierin kon je ook wel enigszins skill in vertonen :P

In ieder geval, good game aan iedereen die meedeed ;)

solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
na 15 minuten crapshooten met 3 eruit als derde...
vree tof idee om eerst 8 weken te spelen als regelmatigheid en dan winnaars aan te duide met een crapshoot

+1 _confused:

Heb ook zo'n anti-climax gevoel. wat zuur om eerst 8 weken te spelen , de 1ste plaats op een haar te missen, om er dan in de finale met een 3 outer eruit te vliegen.

ondanks het zure gevoel, gratz wabbo en sjengfred

Wabbo
PokerStrategist

Is die final table btw ook online of wel live? Kon daar zo snel even niets over vinden, lol. Kwam ik nu pas achter =]

Ik heb geen idee, maar ga dat doorgeven zodat er zsm antwoord op volgt ;)

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey mannen!

Gefeliciteerd met het bereiken van de finale!

De finale tafel zal online afgewerkt worden, wanneer de precieze datum hiervan is kan ik nu nog niet zeggen ivm het reserveren van de prijzen en de drukke kerstperiode. Het zal in ieder geval begin volgend jaar worden.

Zodra we meer informatie hebben zullen we dat hier laten weten.

Wabbo
PokerStrategist

Allright, maar dat betekent dus wel dat dezelfde structuur behouden wordt en het uiteindelijk ook een crapshoot wordt? :P No offence verder, maar ik kan de reacties van de deelnemers van de halve finale redelijk begrijpen. Eerst een decent format van 8 toernooitjes spelen, en dan opeens zo'n SnG'tje waar alles dan van afhangt.
Nouja goed, heb er zelf geen probleem mee, maar misschien is dat dus iets voor de volgende series ;)

sjengfred
Oldschool Grinder

Jeuw, ik weet niet of ik het helemaal goed begrepen heb en ik kan het niet zo direct terugvinden, maar heb ik nu al een ticket voor het VIP-event gewonnen of kan ik dit aan de finaletafel winnen?

Over het crapshoot gebeuren, dit komt vooral door de steile blindstructuur op Stars volgens mij. Maar ik denk ook dat we er te veel op ingesteld zijn om valuehanden te spelen en dat er daardoor in het begin te tight gespeeld wordt. Hierdoor wordt het al snel een crapshoot omdat er weinig chips gewisseld worden en de blinds wel omhoog gaan. Levels van 15 minuten is in principe lang genoeg, misschien is het wel een idee om deepstacked te beginnen zodat er in de eerste paar levels wat meer gespeeld kan worden.

Arjon
Oldschool Grinder

Alle deelnemers aan de finaletafel hebben inderdaad een ticket voor het VIP-event gewonnen. Voor de nummer 1 en 2 van de online finaletafel zijn er tevens nog extra prijzen te winnen.

Zie ook deze thread:

Dutch PokerChamp - Overview en feedback

Zodra plaats en tijd van de online finale bekend is, laten we dat weten! :)

marcelhermus
Oldschool Grinder

wanneer is eigenlijk van de sharkleague?

aangezien december nog kort is en ik niet hoop dat dit in het kerstweekend gepland wordt ;)