Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven
SnijderMan
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Voor EU spelers is er ook nooit iets gaande geweest. Alleen stress en slapeloze nacht voor niets.

Stress, jullie??? Zal toch niet :D

KaiserSochez
PokerStrategist

Maar dit heeft natuurlijk nog een flinke verliezer lijkt me; Poker Strategy.
Geen spel = geen rake = flink verlies voor PS!! Of niet? Tzijn wel twee van de meest winstgevende rooms denk ik zo...

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Voor EU spelers is er ook nooit iets gaande geweest. Alleen stress en slapeloze nacht voor niets.

Ik kan me weinig nachten herinneren dat ik beter geslapen heb.

caroline29632
BlackMember

Ik heb er ook geen seconde slaap voor gelaten hoor.
De mensen die het meeste te verliezen hadden, hebben wss het minste stress gehad :D.

Ik ben gwn benieuwd naar de gevolgen voor de Amerikaanse spelers. Kzou het heel vreemd vinden als er geen oplossing kwam voor hun.

als er geen oplossing kwam voor hun.

Migreren is al een oplossing, voor winnende spelers i.i.g.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door KaiserSochez
Geen spel = geen rake = flink verlies voor PS!! Of niet? Tzijn wel twee van de meest winstgevende rooms denk ik zo...

Ja veel spelers hebben inderdaad uitgecasht. Maar daarvoor zullen zij verder spelen op een van de andere rooms die de regels niet overtreden hebben en dus geen problemen hebben.

Wij hebben ook geen spelers uit de VS in onze community, aangezien wij hen zelfs op IP blokkeerden van onze site. Dit omdat het bekend was dat het aanbieden van poker voor Amerikanen tegen de regels was.

KaiserSochez
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door KaiserSochez

Ja veel spelers hebben inderdaad uitgecasht. Maar daarvoor zullen zij verder spelen op een van de andere rooms die de regels niet overtreden hebben en dus geen problemen hebben.

Wij hebben ook geen spelers uit de VS in onze community, aangezien wij hen zelfs op IP blokkeerden van onze site. Dit omdat het bekend was dat het aanbieden van poker voor Amerikanen tegen de regels was.

Das natuurlijk ook weer zo. Is dus weer een slimme aanpak geweest. ;)

Varune
Elite Grinder

Hoop trouwens dat er veel spelers uit de verenigde staten komen die zwaar winnend spelen op NL50, kan ik weer mooi achter m'n UGL badge aangaan na m'n falende NL100 shot.

Maar... in theorie kan de Nederlandse staat dit truukje toch herhalen? Of zit ik er helemaal naast? Ik dacht dat poker hier ook illegaal was...

DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Maar... in theorie kan de Nederlandse staat dit truukje toch herhalen? Of zit ik er helemaal naast? Ik dacht dat poker hier ook illegaal was...

Dit dacht ik dus ook, de FBI kan ons hier niet zoveel maken lijkt me, maar het is toch een voorbeeld voor de EU hier?

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Klopt. Alleen heeft Nederland niet zo'n machtig orgaan als bv. een FBI naar ik weet.

Enige soort instantie die ik in Nederland ken is het AIVD :facepalm:

ESPN_Poker Andrew Feldman
The Wynn has terminated its alliance with @PokerStars according to Forbes.

raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door larszs
Enige soort instantie die ik in Nederland ken is het AIVD :facepalm:

lol, AIVD confisqueert domein nl.pokerstrategy.com :D

Dus internetpoker is verboden, en een luttele 5 jaar later komen ze erachter dat het toch gebeurt in US. Zo wat is de FBI machtig zeg.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Arghhh... ik wil mijn laatte take 2 punten halen maar nu wil FT niet meer upgraden of opstarten...

Hopelijk tijdelijk.

Hebben er meer last van?

SnijderMan
PokerStrategist

Het enige wat ik me afvraag (en als reden zie om evt. de $ op FT/PS kwijt te kunnen raken) is of FT en PS nu failliet verklaard kunnen worden?
Als dat niet zo is, dan is alle ophef voor spelers buiten de US volgens mij enigszins overbodig (maar niet onlogisch), want als ze al moeten sluiten, dan hebben ze voldoende cash om iedereen zijn geld uit te betalen.

SnijderMan
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Arghhh... ik wil mijn laatte take 2 punten halen maar nu wil FT niet meer upgraden of opstarten...

Hopelijk tijdelijk.

Hebben er meer last van?

Ff de installer vanaf .co.uk downloaden.
Werkte bij mij prima.

Ik had de laatste punten al gehaald vandaag, maar zie geen extra $20 verschijnen... :f_cry:

Oorspronkelijk gepost door SnijderMan
Het enige wat ik me afvraag (en als reden zie om evt. de $ op FT/PS kwijt te kunnen raken) is of FT en PS nu failliet verklaard kunnen worden?
Als dat niet zo is, dan is alle ophef voor spelers buiten de US volgens mij enigszins overbodig (maar niet onlogisch), want als ze al moeten sluiten, dan hebben ze voldoende cash om iedereen zijn geld uit te betalen.

Ja, want ze hebben zo een grote bankrekening waar iedereen zijn geld opstaat...Je vergeet dat dat net een bank is hé. trouwens die worden helemaal niet failliet verklaart...

Oorspronkelijk gepost door stavacik
Ja, want ze hebben zo een grote bankrekening waar iedereen zijn geld opstaat...Je vergeet dat dat net een bank is hé. trouwens die worden helemaal niet failliet verklaart...

Als ze geen banklicentie hebben (en ze hebben geen banklicentie) dan zijn ze inderdaad verplicht al het geld op een bankrekening te bewaren.