Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Verschillende pokerrooms reageren op de situatie in de VS met speciale bonussen, promoties en verbeteringen.

We houden jullie hiervan via het nieuws op de hoogte. We zullen het nieuws contstant updaten zodra er meer promoties bekend worden.

Kijk dus snel in het nieuws en profiteer van de voor jou beste promoties

Veel plezier _biggrin: _biggrin:

Party wel interessant met die versnelde vip. Vanzelfsprekend ia dat grootste probleem bij switchen. Helaas is Party ondanks mijn trouwe spel en omzet nooit bereid geweest te retracken. Ze zagen me dan liever gaan. Tsja. Misschien dat over paar dagen weer wat geld op FTP kan.

JinEX
PokerStrategist

zo de high stakes grinders zullen BALEN!!!

phil ivey, tom dwan, gus hanson, phil galfond, Nanonoko
allemaal verhuizen naar EU!!!

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Verschillende pokerrooms reageren op de situatie in de VS met speciale bonussen, promoties en verbeteringen.

We houden jullie hiervan via het nieuws op de hoogte. We zullen het nieuws contstant updaten zodra er meer promoties bekend worden.

Kijk dus snel in het nieuws en profiteer van de voor jou beste promoties

Veel plezier _biggrin: _biggrin:

Party wel interessant met die versnelde vip. Vanzelfsprekend ia dat grootste probleem bij switchen. Helaas is Party ondanks mijn trouwe spel en omzet nooit bereid geweest te retracken. Ze zagen me dan liever gaan. Tsja. Misschien dat over paar dagen weer wat geld op FTP kan.

Als jij denkt een erg valuable player voor hen te kunnen zijn kun je het altijd eens vragen aan de support. Mochten er mogelijkheden zijn dan is men bij Party voor zover ik weet altijd erg behulpzaam.

Als je account echt al getracked is bij een andere affiliate wordt het natuurlijk wel lastig, maar je weet nooit ;)

@Arjon, heb toen hele mailwisseling gehad voordat ik bij hun vertrok, maar ze vonden het blijkbaar niet te moeite waard. Wat voor mij veel geld is, is voor hun natuurlijk kleingeld ;)

van 2+2

CLIFFS (and some opinions) regarding cashouts (from someone who has read entire thread

-First and foremost, there is NO blanket answer to the question "Hey I'm from *insert location here*, should I cash out?".

-This being said, it appears that some Euro players and Canadian players have both withdrawn AND GOTTEN FUNDS through MB. Others have not been successful in this.

-The consensus is split as to whether the money is safer on the sites or in the hands of the payment processors. IMO, since it seems like they are going directly after the processors as well, I'd rather have it on the site ATM until we have more information.

-Also, some people of late have complained of checks from stars being bounced. This lends more credence to the fact that the money is most likely safer in your account until they can figure out a way to get the money out.

-Both sites have said that all funds are safe. Some people inexplicably seem to place some confidence in this as though they would ever say anything else.

-Finally, since Stars and FTP are going to continue to operate around the world (except in the US), I think that the incentive is high for them to make right by this in any way possible. Because of this, I see no reason why US player money is less safe than anyone else's. Think about it, either the US government somehow gets a hold of the assets of these companies or it doesn't. If the former happens, then everyone around the world is likely screwed. If the latter happens, the Stars and FTP certainly could not keep operating with any credibility if they are caught not paying out US player money.

Lastige afwegingen zeg! Weet iemand welke processors zijn aangeklaagd?

Overigens is het wel opvallen dat betalingsverkeer via MB/Neteller wel supported wordt, maar dat iDEAL and uitbetalen naar bank niet werken bij FTP. Er zit dus nog wel iets scheef.

Statement van Moneybookers is:

Nadat PokerNews.com contact zocht met Moneybookers met betrekking tot het incident van vrijdag kwamen ze met de volgende verklaring: “Moneybookers is not part of this investigation and have not been approached by any authority. As a general principal we never process transactions for online gambling purposes including poker for US citizens." Duidelijke taal dus van één van de grootste online banken. bron

Iemand iets over NETeller?

Oorspronkelijk gepost door KaiserSochez
Maar dit heeft natuurlijk nog een flinke verliezer lijkt me; Poker Strategy.
Geen spel = geen rake = flink verlies voor PS!! Of niet? Tzijn wel twee van de meest winstgevende rooms denk ik zo...

Nope want de amerikaanse spelers kunnen geen strategy-account aanmaken :D

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th

Oorspronkelijk gepost door KaiserSochez
Maar dit heeft natuurlijk nog een flinke verliezer lijkt me; Poker Strategy.
Geen spel = geen rake = flink verlies voor PS!! Of niet? Tzijn wel twee van de meest winstgevende rooms denk ik zo...

Nope want de amerikaanse spelers kunnen geen strategy-account aanmaken :D

Desalniettemin minderen veel spelers nu, of verhuizen (al dan niet tijdelijk) naar een andere (non-tracked?)-room.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL
Desalniettemin minderen veel spelers nu, of verhuizen (al die niet tijdelijk) naar een andere (non-tracked?)-room.

Ligt er een beetje aan denk ik:

Ik ga er van uit dat de meeste spelers die verhuizen naar een nieuwe room de account daar via PokerStrategy.com zullen aanmaken.

Tenzij men overal anders al een account had. Maar voor veel speler is het nu even uitkijken naar een interessante pokerroom en daar staan er hopelijk genoeg van in ons overzicht van pokerrooms :f_biggrin:

Toxicgod
Oldschool Grinder

Vaag dit.

Mijn withdraw is nietd goed gekeurd van FTP naar Mineybookers. gegevsn zijn niet hetzelfde... terwijl ik niets heb veranderd en ik altijd deze optie gebruik.

Nu heb ik even gestest en $10 gestort van mijn MoneyBookers naar mijn FTP en dat gaat prima.

En als ik nu wil uitcashen krijg ik een melding: "We cannot process your transaction at this time. Please try again later"

Dit is gaar. Wil niet uitcashen wegens de problemen. Want speel gewoon verder. Maar wil wat uitcashen omdat ik iets ga kopen :facepalm:

Iemand dezelfde ervaring atm ?

Maar wat heeft dit voor gevolgen voor bijv. toernooien die het meest door Amerikanen worden gespeeld (SCOOP ed)?

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Maar wat heeft dit voor gevolgen voor bijv. toernooien die het meest door Amerikanen worden gespeeld (SCOOP ed)?

Er is een uitstekend interview met Dave Behr wat o.a. deze vraag beantwoord wordt - evenals uitleg over de wetgeving, aanklacht en praktijk en de gevolgen voor de Europese markt evenals speculaties over PS en FTP met betrekking tot een bankrun en liquiditeit. Kost je 30 minuten luisteren. Even googlen op 'Dave Behr Amerika' en je komt er wel ;-)

Voor een piepklein konijntje geef je goeie tips :) thanks

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Kan niet uitcashen via MB momenteel....

Volgens mij hebben ze de hele zaak on hold gezet of zo....

Doos-amerikanen met hun boss-mentaliteit _mad:

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Kan niet uitcashen via MB momenteel....

Volgens mij hebben ze de hele zaak on hold gezet of zo....

Doos-amerikanen met hun boss-mentaliteit _mad:

Waar speel je?

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist
live4danzig
PokerStrategist

Lol, Barry Greenstein speelt nu met oefengeld op stars :D

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door live4danzig
Lol, Barry Greenstein speelt nu met oefengeld op stars :D

Haha ik zag het

Willem103
PokerStrategist

Lol gisteravond in drunkmodus gebeld door Gerv dat ik moest uitcashen. Lawaai en drunk zijn leidde er toe dat ik het eerst niet verstond en daarna maar dacht dat iemand onzin aan het lullen was. FBI shit blabla :D

Blijkt het nog waar te zijn ook. In ieder geval maar uitgecasht maar staat nog niet op MB.

Waarom zou dit overigens een probleem zijn voor stars/ftp dat mensen uitcashen? Ik hoor iedereen praten over faillissement zoals bij banken, maar daar is toch een groot verschil. Banken gebruiken je geld dat je op een rekening hebt staan voor andere doeleinden. Maar stars doet dit naar mijn weten niet. Zij verdienen toch gewoon rake en that's it? Of beleggen ze ook nog een deel van ons geld ofzo? Lijkt me dat ze dat eerder van de winst doen i.p.v dit risico te nemen.

Napooo
PokerStrategist

Nja, ik ga er vanuit dat ze een groot deel van het geld van accounts beleggen, zou beetje dom zijn om het niet te doen. Al is het maar in veilige obligaties :P

sjengfred
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Vaag dit.

Mijn withdraw is nietd goed gekeurd van FTP naar Mineybookers. gegevsn zijn niet hetzelfde... terwijl ik niets heb veranderd en ik altijd deze optie gebruik.

Nu heb ik even gestest en $10 gestort van mijn MoneyBookers naar mijn FTP en dat gaat prima.

En als ik nu wil uitcashen krijg ik een melding: "We cannot process your transaction at this time. Please try again later"

Dit is gaar. Wil niet uitcashen wegens de problemen. Want speel gewoon verder. Maar wil wat uitcashen omdat ik iets ga kopen :facepalm:

Iemand dezelfde ervaring atm ?

Jup, same here. Ook declined terwijl het allemaal klopt en nu werkt het niet meer.