Ga naar het forum
Fulltiltpoker persb...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Fulltiltpoker persbericht 22-08-11

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
926 Weergaven
Quipe
PokerStrategist

Full Tilt Poker Update

August 22nd, 2011
Full Tilt Poker Update

Dublin, Ierland

Op 16 augustus, beëindigde het in Ierland gevestigde Pocket Kings Ltd, merk uitvoerder voor de Full Tilt Poker naam, de exclusieve onderhandelings periode met hun potentiële investeerders.

Hoewel Pocket Kings Ltd van plan is om door te gaan met besprekingen met de huidige investeerders, is het bedrijf nu begonnen met het onderhandelen met overige potentiële investeerders om de verkoop/vennootschap van het Full Tilt Poker merk en bezittingen af te handelen.

Full Tilt Poker biedt zijn excuses aan voor het gebrek aan communicatie met haar klanten in de afgelopen anderhalve maand, helaas heeft het geworsteld met onverwachte complexe juridische en financiële kwesties die voortvloeiden uit Black Friday en de nasleep ervan. Daarnaast moest het bedrijf zich terughouden van openbaringen over de voortgang van de onderhandelingen met de potentiële investeerder, daar er vaak een eis is van strikte vertrouwelijkheid.

Full Tilt Poker zal daar waar mogelijk zonder gevaar voor toekomstige mogelijkheden streven naar een betere communicatie met haar klanten in de toekomst. Full Tilt Poker’s hoofd prioriteit blijft hetzelfde: Het veiligstellen van een kapitaal infusie voor het terug betalen van al haar wereldwijde klanten.

7 reacties
Copymeistrr
PokerStrategist

Niet zo aimen op terugbetalen. Al willen velen hun geld terug, vind ik dat ze ook gewoon weer pokersite #2 moeten worden.

zazizo
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Niet zo aimen op terugbetalen. Al willen velen hun geld terug, vind ik dat ze ook gewoon weer pokersite #2 moeten worden.

?(

Copymeistrr
PokerStrategist

Meh, 's ochtends zijn men reacties altijd kut..

nou ik hoop maar dat ze me full tilt poker punten ook treug geven dat waaren er ondertussen erg veel namelijk hoopen dat ze snel weer treug zijn.

Copy had wel een behoorlijk goed punt op de vroege ochtend.

Zonder FTP hebben we...Pokerstars...en...
Die andere 65535 kutsites die niet eens wachtlijsten hebben.

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx

is ie nu alweer gebanned? :D

Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx

is ie nu alweer gebanned? :D

Wegens slecht gedrag is hij inderdaad voor 1 week gebanned.