Is het mogelijk om je geld van titan te halen, en dan gewoon terug te storten zodat je de 5000$ freeroll kunt doen en de reloadbonus hebt?
Ik heb nog nooit iets uitgecashed dus ik heb geen idee hoe dit werkt.
Is het mogelijk om je geld van titan te halen, en dan gewoon terug te storten zodat je de 5000$ freeroll kunt doen en de reloadbonus hebt?
Ik heb nog nooit iets uitgecashed dus ik heb geen idee hoe dit werkt.
Oorspronkelijk gepost door Mezmy
Is het mogelijk om je geld van titan te halen, en dan gewoon terug te storten zodat je de 5000$ freeroll kunt doen en de reloadbonus hebt?Ik heb nog nooit iets uitgecashed dus ik heb geen idee hoe dit werkt.
Waarschijnlijk niet, omdat je al een keer eerder gestort hebt. Dit is meestal een first deposit bonus. Ik speel zelf niet op titan, maar in andere pokerrooms krijg je meestal wel bonussen, maar bij verre zo aantrekkelijk als de first deposit bonus. U zou wel naar FTP kunnen gaan, daar hebben ze elke maand een first deposit freeroll van $5000,- dacht ik. Bij stars heb je nu 5 $500,- freerolls voor first deposit bonus per dag, één grotere per week, en nog een grotere per maand.
Hopelijk heeft u hier iets aan;)
Ik heb nog nooit gestort, begonnen met 50$ van PS en ik leef nog steeds.
Heeft het voor mij dan wel nut?
Dan heb je nog een first deposit tegoed op titan, dat moet je trouwens toch doen als je wilt withdrawen.
First deposit bonus krijg je niet, de storting van Pokerstrategy telt daar voor. Althans, in mijn geval leek het daarop, omdat ik $20 stortte om te kunnen withdrawen. Maar spreek vooral support even aan, meestal krijg je voor de depoit wel de first deposit tokens.
Oorspronkelijk gepost door OldNAn
Dan heb je nog een first deposit tegoed op titan, dat moet je trouwens toch doen als je wilt withdrawen.
deposit is storting. Pokerstrategy heeft geld gestort op jouw account. Dus van "eerste storting bonus" is geen sprake meer. Je krijgt wss wel withdraw bonus ja.
Die methode werkt idd. Een aanrader
Ook is het bij titan altijd een goed idee om eerst je roll weg te halen, en dan te gaan vragen achter extra voordelen. Zeggen dat je verontwaardigt bent over iets op die client ofzo... staat garant voor een upgrade naar silver status en meestal ook een token voor een toernooi.
op titan heb je nu ook recht op een first deposit bonus, zie dit nieuwsbericht.
Ik zou dit even aan van te voren aan titan support navragen, zodat je een stok achter de deur hebt, omdat je je accoutn volgens de oude voorwaarden aangemaakt hebt.
je zou $XX kunnen storten (eigen geld) waardoor je XX bonus krijgt EN mag meedoen aan de freeroll omdat het je eerste deposit is. Daarna withdraw je direct weer XX dollar, zodat je netto 0 geinvesteerd hebt, maar wel een ticket voor de freeroll en een first deposit bonus.