Ga naar het forum
Geluid van poker si...

Meldingen
Alles wissen

Geluid van poker site Netbet uitschakelen.

16 Berichten
6 Gebruikers
1 Reacties
2,507 Weergaven
bobo3131
PokerStrategist

Hallo,

Ik ben druk op zoek naar het uitschakelen van het geluid van Netbet tijdens het pokeren. Het zal ongetwijfeld kunnen, maar ik heb het (nog) niet kunnen vinden.

Het is erg irritant dat bij iedere hand weer word gezegd dealing flop, turn en river. En telkens weer vermelden dat er een nieuwe hand begint, gaat me ook op m'n zenuwen werken.

Kan inderdaad geluid van de pc uitzetten, maar ik luister tijdens het pokeren graag naar mijn muziek op Itunes.

Weet iemand hoe je het geluid (net als bij andere site's) uit kan zetten?

Groetjes,
Jolanda

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door bobo3131
Hallo,

Ik ben druk op zoek naar het uitschakelen van het geluid van Netbet tijdens het pokeren. Het zal ongetwijfeld kunnen, maar ik heb het (nog) niet kunnen vinden.

Het is erg irritant dat bij iedere hand weer word gezegd dealing flop, turn en river. En telkens weer vermelden dat er een nieuwe hand begint, gaat me ook op m'n zenuwen werken.

Kan inderdaad geluid van de pc uitzetten, maar ik luister tijdens het pokeren graag naar mijn muziek op Itunes.

Weet iemand hoe je het geluid (net als bij andere site's) uit kan zetten?

Groetjes,
Jolanda

Gewoon op Pokerstars spelen :)

Nee flauw, hoezo speel je niet op ps?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien speelt ze op zowel PokerStars als Netbet. Al lijkt me dat jij het antwoord niet weet.
Anders had je niet zo'n flauwe antwoord gegeven :f_wink:

Gelukkig weet ik het antwoord wel.
Je gaat bovenin in de client naar 'Settings' en daar vind je de tab 'Audio'. Daar kun je alles uitzetten.

Beantwoorden
Citeren
bobo3131 Topicstarter
bobo3131
PokerStrategist

Hallo,

Ja Jordyvde Flauw antwoord...... Ik speel idd ook op Pokerstars, Netbet, Party poker, William Hill en Full Tilt. :f_cool:

dus mijn keuze is reuze.

SDK1987 bedankt. Heel stom van mij, maar ik heb er domweg overheen gekeken. Nu gelijk uitgezet.

bobo3131

Beantwoorden
Citeren
bobo3131 Topicstarter
bobo3131
PokerStrategist

William Hill ook uitgezet.

Zijn William Hill en Netbet broertje en zusje?

Ten eerste kan je niet beide tegelijk spelen, en ze zien er qua lay-out bijna gelijk uit.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Allebei iPoker. Zo zijn er nog een paar....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Is idd best wel irritant zeker als je meer tafels speelt, maar gelukkig is er gewoon de optie om het uit te zetten :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Enne Jordy ze speelt op Netbet om van die lelijke Basic status af te komen, zou jij nog voorbeeld aan kunnen nemen _evil: _evil: _evil: _evil:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker. Al zijn alle het wel aparte bedrijven die bij dezelfde pokernetwerk vallen.
In dit geval dus het Ipokernetwerk.
Zo vallen Coral Poker, Gala Poker, Ladbrokes Poker (Ook in België actief), Betfair Poker en Everest Poker ook tot het Ipokernetwerk waar Nederlanders zich kunnen registreren. Al zijn er nog veel meer poker rooms die onder het Ipokernetwerk vallen dat alleen in het buitenland actief zijn.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Waarom zou je wel op PS gaan spelen. Vind het altijd zo raar dat er veel mensen vanuit gaan dat je op Stars speelt als je pokert.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Waarom zou je wel op PS gaan spelen. Vind het altijd zo raar dat er veel mensen vanuit gaan dat je op Stars speelt als je pokert.

Waarom zou je er niet op spelen? Het is de fijnste software met de grootste vissen :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat is allemaal persoonlijk he en sommige spelers spelen liever op room met maar 1 fish aan tafel dan de 4 die je bij Stars vaak krijgt :P :P

Beantwoorden
Citeren
bobo3131 Topicstarter
bobo3131
PokerStrategist

Ik heb het idee dat juist op Pokerstars "betere" spelers te vinden zijn. En dat kleinere pokerrooms zoals William Hill en Netbet voor minder ervarende spelers zijn.

Ja ik wil graag van die basic status af, en speel veel op Pokerstars. Alleen heb ik deze niet kunnen linken aan pokerstrategy.com (ik wist nog niet van het bestaan van deze site) Daar zou toch eens iets op gevonden moeten worden om toch achteraf nog gelinkd te kunnen worden. (William Hill heeft dit nl wel gedaan) Die bonus op PS interesseert me niet. Om van mijn basic status af te komen speel ik op de andere pokerrooms.

Het fijne van Pokerstars is dat je nooit lang hoeft te wachten voor een tafel of toernooi vol is.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Neem mij van mij aan dat als we dit konden we het al lang hadden geregeld maar Stars laat dit dus niet toe.

Beantwoorden
Citeren
bobo3131 Topicstarter
bobo3131
PokerStrategist

Waarom staat Party Poker er niet bij?

Bijna zo niet bij alle andere pokerrooms kan je strategy point verdienen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Volgens mij is PartyPoker sinds april weer een partnerroom van ons. Al werkt de link nog niet goed.
Ik krijg in de Engelse versie dit te zien:

Het zou me niks verbazen dat PartyPoker nog geen reclame wilt maken hierover in het Nederlands, omdat de regulering hier nog niet rond is. Al zou de Engelse link wel goed moeten functioneren en daar wordt aan gewerkt.

Beantwoorden
Citeren