Ik schrijf dit bericht na toch al een tijdje niet gepost te hebben. In het engelse forum was ik een van de 2 ´Mentee´s` van Vonki & Wriggers van het project "Together To the Top".
Mijn doel was ( en is ) om succesvol door de micro's te klimmen en vervolgens een leuk bij-centje te kunnen verdienen aan poker. (Beats any part-time job!)
Tijdens het project van Together To The Top, ben ik van complete aggromonkey naar toch een wat meer TightAgrro style gegaan, ik heb via de handcharts en forum's de handen geleerd en inmiddels over 200.000 handen gespeeld. Helaas is het project verwaterd toen mijn medestudent van de aardbodem verdween, en ikzelf het te (mentaal) druk kreeg door stage.
Tijdens het leerprocess heb ik het van NL2 naar 5 gered op Pokerstars, waarnaar ik naar PartyPoker ben gegaan. Op PartyPoker ben ik me gaan focussen op NL4SH , maar naa maanden te hebben geswinged en moeite gehad met de variance heb ik mijn plan herdacht.
In december heb ik mijzelf naar 888 verhuisd met als gameplan, NL10/20 FR en dan alleen de fishy tables. (max 4) Dit heeft me mijn enige grote winst gegeven, wat een grote motivatie was. ( ik ben laks geworden hierdoor denk ik )
(Tegelijkertijd had ik ook 150$ op stars om Zoom te proberen)
Al zeg ik het zelf, heb ik hier goed gespeeld. Vooral na de eerste maand dacht ik dat alles in my favor ging verlopen..
Hier heb ik wat graphs en stats ( ze zijn natuurlijk kleine sample, maar het zegt iets)
SH
Spoiler

FR
Spoiler

Je ziet goed dat mijn FR>SH
Maar nu de laatste 10k handen ( ongeveer 2 maanden aan af en toe spelen ) ben ik toch weer mijn geld aan het wegmieteren. Zei het nou door wat pech of crappy play.
Vandaag heb ik mezelf voorgenomen een minimale pauze van een week van poker te nemen, in deze tijd wil ik mij vooral focussen op een nieuw plan. Wat ga ik nu doen om poker te laten slagen voor mij?
Een lijstje dingen die ik al een jaar 24/7 aan mijn hoofd heb : (Mischien herkennen jullie hierin oorzaken van het "slacken" van mijn Poker)
-Ik moet na 4 jaar niks doen voor school, een stageverslag maken. Dat ik moeite heb met beginnen/afmaken hiervan frustreest me groots.
-Toekomst? Ik ben zodra (^) geregeld is, klaar met MBO. Wat moet ik in godsnaam gaan doen? Ik heb intresse in een HBO maar twijfel zwaar aan mijn capaciteiten.
Wil ik gaan werken en uit huis gaan ( 20jaar ) of nog een 4 jaar studeren en blut zijn..
-Bijbaantje zoeken voor de zomer, of kan ik ook +-20€.- per dag uit poker zien te halen voor het einde van deze maand?
_______
-Mijn avond activiteiten, zijn puur hollands :pokerface:. Ik vind het leuk om met mijn vrienden rustig stoned een film te kijken of gewoon wat te lollen. Heeft er iemand ervaring met de slechte gevolgen van blowen en fanatiek willen pokeren? Ik merk vooral dat ik de traffic misloop..
________
Poker
Welke game zou geschikt zijn voor mij? Ik heb nu SH en FR gespeeld, zelfs Omaha geleerd.
Heb heb zojuist mijn bankroll veilig gesteld op mijn Rabo. (Gaat regelrecht naar de Shell voor benzinegeld) En wil nu met 100$ een doorstart maken. Ook weer een nieuwe, single blog oprichten
Mijn plan voor de komende week is dus;
Stageverslag op orde krijgen
School 100% afronden.
HBO overwegen?
Poker herdenken. Ja of Nee?
Ik stel alle reacties op prijs, er zijn vast velen van jullie die ook als mij een jaar bezig zijn en nu zoiets hebben van; gaat dit wel lukken? Hoe hebben jullie dit overleefd?
ik ben even de 'kwijt weg'