Ga naar het forum
Handen laten zien: ...

Meldingen
Alles wissen

Handen laten zien: Ja of nee?

15 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
1,943 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Zowel online als live kun je vaak je handen showen als je foldt, of als je tegenstander foldt. Je kunt dit met bepaalde bedoelingen doen:

- Gewoon voor de fun
- Om er later je voordeel mee te doen qua image
- Omdat je stoer bent
- etc.

Laten jullie vaak je handen zien, en met welk doel?

Ik merk dat ik het zelf online eigenlijk nooit doe, terwijl ik het live juist regelmatig doe, afhankelijk van hoe de game is.

Online is het juist weer een hassle, omdat je dan je autofoldt instellingen moet aanpassen etc.

Beantwoorden
Citeren
14 reacties
divvie
PokerStrategist

Heb standaard autofold aan staan. Ga me denk ik ook enorm ergeren als ik telkens een x extra moet klikken/een extra popup krijg om te mucken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zie er ook weinig reden voor of ik moet echt iemand kunnen stangen _evil:.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

online zou ik soms het ook wel willen doen, als ik een zieke bluf maak ofzo, ik denk dat mensen onderschatten dat je mensen daarmee kunt tilten.. online heb ik altijd auto-muck aan voor het gemak, maar ik denk dat er wel situaties zijn waarin showen wel +EV is..

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Ik doe het altijd om stoer over te komen

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Online => Nooit
live => soms, alleen als het een spel is met vrienden en je wilt ff zout in de wonde strooien met je bluff.

Beantwoorden
Citeren
Umag0n
PokerStrategist

auto-muck, alhoewel soms wel leuk is om tegenstander je hand te laten zin om em lichtelijk te laten tilten. :P

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

Ik ben stoer, zelfs als ik fold...
Maar handen tonen is een no-go voor mij :D

Beantwoorden
Citeren

Denk dat je sowieso je voordeel er mee kan doen, voorbeeld je steelt een aantal keer de blinds en de spelers gaan denken dat je dit constant doet. Dan kun je best eens iets showen (wanneer je wel wat hebt) om de speler op het verkeerde been te zetten.

Live is het wat anders, hangt wat van de situatie af en van de sfeer aan de tafel vind ik.

Beantwoorden
Citeren

Denk je dat dat je tegenstanders gaat overtuigen dat je iedere keer wat hebt?

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door levensgenieter2
Denk dat je sowieso je voordeel er mee kan doen, voorbeeld je steelt een aantal keer de blinds en de spelers gaan denken dat je dit constant doet. Dan kun je best eens iets showen (wanneer je wel wat hebt) om de speler op het verkeerde been te zetten.

Live is het wat anders, hangt wat van de situatie af en van de sfeer aan de tafel vind ik.

ik denk dat deze manier van showen juist een averechts effect heeft.. mensen denken dan hij heeft vast niet nog een keer <insert goede hand>.. Als je een bluf of een steal laat zien denken mensen juist, oh hij zal vast niet nog een keer stealen nadat ie laat zien :P.. maar sowieso geeft preflop dingen laten zien meer weg dan het oplevert...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door lellebel

Denk dat het wel enkele invloed kan hebben ja.

Beantwoorden
Citeren
kozzmic
Oldschool Grinder

Zelden, auto muck. Pay 2 see.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door levensgenieter2

Oorspronkelijk gepost door lellebel

Denk dat het wel enkele invloed kan hebben ja.

Als iemand veel raist, kan het zijn dat hij een goede run kaarten heeft.
Als hij daarbij slechts af en toe showt, dan weet je dat het zeer waarschijnlijk geen goeie run kaarten is.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door kozzmic
Zelden, auto muck. Pay 2 see.

zo denk ik er ook over +1

Beantwoorden
Citeren