Ga naar het forum
Handreading - discu...

Meldingen
Alles wissen

Handreading - discussie

26 Berichten
9 Gebruikers
1 Reacties
2,808 Weergaven
samni

Oorspronkelijk gepost door edah66
Jup

Solid eerste post!

Notes maken is vrij nutteloos. Ofwel kom je een speler vaker tegen en ken je hem of kan je heel veel troep uit een paar stats afleiding ofwel kom je hem nooit meer tegen en dan is het zonde van de tijd. Als je hem dan nog eens tegenkomt kan je note ook heel misleidend werken dus pas hier ook maar op.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout

Zeker mee eens, alleen heeft niet iedereen een erg goed geheugen wat spelverleden betreft.

Ik weet bijvoorbeeld na een paak keer tegen iemand spelen echt niet meer precies hoe hij speelt.

Notes kunnen ook absoluut tot verkeerde conclusies leiden, zeker bij een kleine of oudere sample, lijkt me. Toch kunnen ze zeker nuttig zijn wanneer ze goed doordacht zijn.

Een note van een speler die 1x 20bb pusht met crap kan nutteloos zijn, want wellicht was het gewoon een misclick. Een note van een speler die met de nuts altijd sneaky speelt en met draws heel aggro, kan wel degelijk nuttig zijn.

Ik zou ook een note maken wanneer ik merk dan een speler adapt. Dan is mijn note dat mijn notes niet veel waard zijn omdat de speler zich aanpast.

Beantwoorden
Citeren
bobo3131

Ik speel meestal 2 tafels tegelijk en maak zowel bij William Hill als PokerStars notes.

Gewoon ook voor een vlg x als je ze tegenkomt aan tafel. Er zijn zo veel pokeraars dat ik dat niet allemaal kan onthouden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat helpt zeker notities maken. Het is denk ik bijna net zo handig om te hebben als stats en misschien nog wel belangrijker om reads om iemand te krijgen. Al is het wel handig om bij te zetten hoe oud de notitie is, want spelers kunnen hun spel aanpassen in de loop van de tijd.

Beantwoorden
Citeren

Notes? Het heeft zijn voors en zijn tegens. Tot op zekere hoogte kun je er iets aan hebben, maar het is veel belangrijker je eigen spelleaks aan te pakken. En een van die leaks kan dan zijn....juist...notes....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Als je slechte notes maakt kan het een leak zijn, maar zo niet dan zie ik niet in waarom notes slecht kunnen zijn (behalve als ze inderdaad oud zijn).

Beantwoorden
Citeren