Haar zus lijkt me echt nog hot geworden tov vroeger... Check haar fb maar
Btw zijn die meiden bekend geworden door gamen en lekker zijn ?
Hoe wordt je zo bekend?
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Haar zus lijkt me echt nog hot geworden tov vroeger... Check haar fb maar![]()
JA
Oorspronkelijk gepost door ICheckMate
Btw zijn die meiden bekend geworden door gamen en lekker zijn ?Hoe wordt je zo bekend?
* Vrouwelijk
* Er goed uit zien
* (.) (.)
* dankzij geile nerds
* en de laatste reden laat ik aan Yoghi over
Voor velen hier misschien een teleurstelling, maar volgens de nieuwste tip "bluffen goede spelers niet (vaak)".
<param name="movie" value=" http://player.videojuicer.com/player.swf" /> <param name="allowFullScreen" value="true" /> <param name="allowscriptaccess" value="always" /> <param name="FlashVars" value="heritage_id=3010eb57-0757-4a0a-90e8-0810fe0e2033%3A&presentation_id=14430&ui_idle_timeout=0&AUTOPLAY=0&seed_name=pokerstars" /> <param name="name" value="player" /> <param name="wmode" value="transparent" /> <embed src=" http://player.videojuicer.com/player.swf" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" FlashVars="heritage_id=3010eb57-0757-4a0a-90e8-0810fe0e2033%3A&presentation_id=14430&ui_idle_timeout=0&AUTOPLAY=0&seed_name=pokerstars" width="440" height="248" name="player" wmode="transparent" /> </object>
Ze zegt niet zo vaak en dat je bij het bluffen rekening moet houden dat je bluff logisch moet zijn ipv gewoon betten met niks en denken dat het een goede bluff is.
Moet wel toegeven dat het behoorlijk moeilijk te verstaan is gezien het slechte articuleren, maar dat komt ook omdat die meid haar mond gemaakt is om te pijpen en niet om te praten.
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Ze zegt niet zo vaak en dat je bij het bluffen rekening moet houden dat je bluff logisch moet zijn ipv gewoon betten met niks en denken dat het een goede bluff is.Moet wel toegeven dat het behoorlijk moeilijk te verstaan is gezien het slechte articuleren, maar dat komt ook omdat die meid haar mond gemaakt is om te pijpen en niet om te praten.
True story
En de nieuwe Tip is binnen
Oorspronkelijk gepost door pokerjorik
Wat een tips weer zeg 50BI's voor mtts, zeer verstandig![]()
Ach deze tips zijn ook recreatieve mensen niet voor pro's die er van leven
Een tip voor alle toernooispelers:
"Als je geen goede handjes krijgt, kun je natuurlijk ook een blufje wagen"
solid tips wel
Die tips zijn bedoeld om fishes op te leiden en zo meer regs op stars te houden denk ik.
Charlotte over deepstack toernooien.
Tevens haar laatste tip ♠_cry: , want vanaf nu zal matthias de meulder de serie voortzetten
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Charlotte over deepstack toernooien.
Tevens haar laatste tip ♠_cry: , want vanaf nu zal matthias de meulder de serie voortzetten
wow tips van een echte pokerspeler