Hi, ik vroeg me af of jullie dat ook weleens hebben
Dat je een break neemt met pokeren, met andere dingen bezig gaat en dan ga je weer aan zon tafel zitten...
En dat echt zon hulpeloos gevoel je bekruipt, je totaal niet meer kan inschatten wat er gaande is aan die tafel, waar je tegenstanders fouten op maken en dus ook hoe je ze kan pakken etc etc
Ik had dat gisteren dus, kreeg ik ook nog een hele lelijke suckout om mijn oren. Was wel belangrijke hand voor me althans voor mijn zelfvertrouwen dan, want niets voelde goed aan die onrustige tafel. AQ 2 pair tegen KK river K. Ik had het helemaal gehad. Gaf shorthanded nog even een kans, maar dat was helemaal niets. Uiteindelijk 2 kleine buyins verloren <- dus opzich niet heel erg veel, maar toch. Verneukte net wat teveel geld aan het callen, en zonder read kun je het net zo goed direct weggooien.
Was wel kut, ik geloof ook dat het te maken had met het terugswitchen van toernooi naar cashgame. Khad tussendoor meestal wel iedere dag die freerolls gedaan. En ik merk gewoon het verschil met tijdsdruk en zonder tijdsdruk.
Die gingen overigens wel goed: 7e van 1249 mensen (vloog met AKs tegen 77 tegen 44 eruit) en 40e van de 1500 mensen (khoopte op 50/50, JJ tegen mijn 33 die blinds maakten me af)
Dus mijn vraag aan jullie: Herkennen jullie dat? Alsof je alles vergeten bent als je dan weer begint?
(heb alweer 1 zon buyin terug btw :))