Ga naar het forum
Hoe kan dat nou?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoe kan dat nou?

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
659 Weergaven

Even een vraagje;
ik heb van de week mijn TAF $$ gestort gekregen op partypoker....daar ben ik mee gaan spelen en daar verdien ik strategypunten mee.
Ik heb nu 119 lifetime- punten( t is niet veel maar t is een begin) maar mijn status is nog altijd brons. :f_confused:
Zie ik iets over het hoofd? regeltjes niet goed gelezen?
Wie weet het antwoord?
Alvast bedankt.

misschien is dit niet de juiste plek voor dit draadje, maar ik wilde het toch graag schrijven.
groets :f_cool:

4 reacties

Oorspronkelijk gepost door aikikai
Even een vraagje;
ik heb van de week mijn TAF $$ gestort gekregen op partypoker....daar ben ik mee gaan spelen en daar verdien ik strategypunten mee.
Ik heb nu 119 lifetime- punten( t is niet veel maar t is een begin) maar mijn status is nog altijd brons. :f_confused:
Zie ik iets over het hoofd? regeltjes niet goed gelezen?
Wie weet het antwoord?
Alvast bedankt.

misschien is dit niet de juiste plek voor dit draadje, maar ik wilde het toch graag schrijven.
groets :f_cool:

eventjes geduld? :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dit staat er links voor mij op de home pagina

Het benodigde aantal StrategyPoints voor het nog exclusiever materiaal van de status Silver is: 51

maar ik heb er 119 nu, 170 punten voor zilver? ?(

Hey aikikai,

Waarschijnlijk is er en misverstand. De zilverstatus krijg je als je 100 SP in één maand behaald. De statussen zijn namelijk ook maandelijks. Meer informatie over de statussen kun je hier vinden.

Groetjes :f_cool:

dustje

De status van je life time punten heeft niks te maken met je status op het fourm.

De StrategyPoints die jij in de afgelopen vier weken verzameld hebt zijn bepalend voor je actuele status.

Op een enkele uitzondering na worden de StrategyPoints, en daarmee ook jouw status, dagelijks geactualiseerd. Bereik jij een nieuwe status, dan houd jij deze status minimaal tot aan het einde van de maand. Je moet dus nog 51 punten halen om silver te halen.

Aan het begin van een nieuwe maand wordt dan altijd weer gekeken naar hoeveel StrategyPoints jij in de afgelopen vier weken verzameld hebt. Zijn dat minder punten dan je voor jouw huidige status nodig hebt, dan zak je qua status naar beneden.

Dat betekent dat je jouw status in ieder geval altijd tot het einde van de maand behoudt, maar dat een daling van je status alleen mogelijk is aan het begin van de maand.

Life time points zijn voor andere zaken als bijvoorbeeld elephant licentie, black member status.