Misschien waren 1 of meerdere van die pokerbots wel van hem ofzo, check .......
Mod edit: Deze link kunnen wij helaas niet toestaan.
Misschien waren 1 of meerdere van die pokerbots wel van hem ofzo, check .......
Mod edit: Deze link kunnen wij helaas niet toestaan.
Oorspronkelijk gepost door pmania
Misschien waren 1 of meerdere van die pokerbots wel van hem ofzo, check .......Mod edit: Deze link kunnen wij helaas niet toestaan.
Owned.
Oorspronkelijk gepost door nickvdb1990
Oorspronkelijk gepost door pmania
Misschien waren 1 of meerdere van die pokerbots wel van hem ofzo, check How I built a working .......Mod edit: Deze link kunnen wij helaas niet toestaan.
Owned.
Lol. Ik denk dat de mod die blog niet eens heeft bekeken. Die artikels van die website leggen inderdaad uit hoe je een bot maakt en de auteur geeft zelfs wat voorbeeldcode, maar dan nog moet je wel vrij veel programmeerkennis hebben om het toe te kunnen passen.
Jammer dat het gecensureerd wordt, want het is een erg interessante serie. Ik denk dat het zelf mensen eerder demotiveert om aan botting te beginnen, omdat ze zo zien hoe veel werk er in zou kruipen.
Dat is op last van mij gecencureerd en ik heb de blog wel degelijk gelezen.
Ook al heb ik een redelijk gemixt gevoel over het topic van deze thread, vind ik dat bots toch besproken moeten kunnen worden op PokerStrategy.com. Uiteraard is het toestaan of verbieden van dergelijke threads compleet afhankelijk van de inhoud.
Voor mij is het vanzelfspreken dat wij geen links toestaan die mensen wijzer maken over hoe je een bot maakt (hoe moeilijk dat ook is). Als je echter wil discussieren over wat voor een schande het is dat er bots zijn, hoe ze werken/te herkennen zijn, wat je ertegen kan doen, etc. dan is dat uiteraard prima.
Oorspronkelijk gepost door Leo
Dat is op last van mij gecencureerd en ik heb de blog wel degelijk gelezen.Ook al heb ik een redelijk gemixt gevoel over het topic van deze thread, vind ik dat bots toch besproken moeten kunnen worden op PokerStrategy.com. Uiteraard is het toestaan of verbieden van dergelijke threads compleet afhankelijk van de inhoud.
Voor mij is het vanzelfspreken dat wij geen links toestaan die mensen wijzer maken over hoe je een bot maakt (hoe moeilijk dat ook is). Als je echter wil discussieren over wat voor een schande het is dat er bots zijn, hoe ze werken/te herkennen zijn, wat je ertegen kan doen, etc. dan is dat uiteraard prima.
Hallo Leo,
Ik ben deze vraagstelling begonnen om wat meer te weten te komen over pokerbots.
Er is en was bij geen enkele intentie om behalve de informatie hier iets mee te doen.
Ik kan mij de instelling van pokstrategy.com goed voorstellen, t.a.v het gebruik van pokerbots door pokerstrategy leden.
Groet Henk.
Hoi beukie,
Geen probleem hoor. Het is goed dat je meer wilt weten over dergelijke dingen die van invloed zouden kunnen zijn op je spel.
Ik wil alleen wat voorzichtig zijn met de info die in deze thread gegeven wordt
Groeten,
Leo