Ga naar het forum
Hoge pair versus se...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoge pair versus set

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
416 Weergaven

Ik merk dat dit een aandachtspunt van me is. Je krijgt KK/AA in de hole en raised 3 maal de BB (immers je wil actie en 1/2 callers, bij voorkeur 1). 1 iemand called en een ongevaarlijk board komt. Je bet 2/3de potsize en hij called. Hierna bet je nog een keer tot aan river waarna je bijna hsortstacked bent. Blijkt dat hij een PP had en een setje gehit heeft waarna jij het onderspit delft en lowstack raakt.

Hoe verweer je je hier tegen? Advies en tips zijn welkom :)

3 reacties
noisecore
Oldschool Grinder

Niet veel, rebuyen en doorspelen :D.
Ik bet ook een droog board 3 straten voor value met KK.
Als ik ergens geraised word gaat er wel een alarmbel rinkelen.
Als ik overigens merk dat villain 2 straten callt op zo'n board ben ik af en toe wel geneigd om river b/f te spelen.

Als het gaat om S&G's/ toernooien kan je misschien na je eerste C- bet potcontrol spelen door te check-callen. Beperkt het risico en qua value zal het waarschijnlijk één valuebet schelen wanneer je tegenstander actie onderneemt om de hand te winnen wanneer hij achterstaat. Dit uiteraard wel op een dry board. Op een draw heavy board uiteraard 3/4 pot betten om je hand te beschermen. Dat zou ik doen. Hoop dat je er wat aan hebt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Jackspusher
Als het gaat om S&G's/ toernooien kan je misschien na je eerste C- bet potcontrol spelen door te check-callen. Beperkt het risico en qua value zal het waarschijnlijk één valuebet schelen wanneer je tegenstander actie onderneemt om de hand te winnen wanneer hij achterstaat. Dit uiteraard wel op een dry board. Op een draw heavy board uiteraard 3/4 pot betten om je hand te beschermen. Dat zou ik doen. Hoop dat je er wat aan hebt.

Gaan we in het vervolg doen. Bedankt voor de reacties :)