Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoi,

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
293 Weergaven

Sommige zullen mij kennen en sommige niet Post zo nu en dan ook ergens anders. Maar ben een btj klaar met iedereen wat leren en wil zelf weer leren..

Aangezien ik geen buitel;andse betaalgedoe heb kan ik alleen video''s op NP kijken..

Heb ik net ook gedaan.. Van flopaset ofzo? Met alle respect, 't was niet best..

Iemand tips over welke video's btj up to date zijn voor iemand die het spelletje een btj begrijpt?

Oja,, ik poker al een jaar of 6? 2-3 jaar poker ''pro'' geweest en alle limieten in HC gespeeld en in cafe's..
online al miljoenen handen van 200NL FR tot 2NL 6max en 400NL 6max..

2 reacties
beukie1

Oorspronkelijk gepost door tomass112
Sommige zullen mij kennen en sommige niet Post zo nu en dan ook ergens anders. Maar ben een btj klaar met iedereen wat leren en wil zelf weer leren..

Aangezien ik geen buitel;andse betaalgedoe heb kan ik alleen video''s op NP kijken..

Heb ik net ook gedaan.. Van flopaset ofzo? Met alle respect, 't was niet best..

Iemand tips over welke video's btj up to date zijn voor iemand die het spelletje een btj begrijpt?

Oja,, ik poker al een jaar of 6? 2-3 jaar poker ''pro'' geweest en alle limieten in HC gespeeld en in cafe's..
online al miljoenen handen van 200NL FR tot 2NL 6max en 400NL 6max..

Dag tomass,
Ik kan het niet laten om ff op je post te reageren.
Als het ongepast is zullen de moderators mij wel terug fluiten.
Vind het een beetje jammer dat je je eerste post begint dat je klaar bent om iedereen te helpen. Voor zover ik pokerstrategy inschat zijn we allemaal hier om van elkaar te leren. Er zijn een aantal pro's hier die ook de spelers op de laagste limieten helpen ( gelukkig maar), er zijn semi pro's die coachings geven en handen beoordelen van elke beginnende en gevorderde speler. Ik hoop dat als jij alle limieten hebt doorlopen en zelfs pro geweest bent dat ik veel van je mag leren.

Groet Henk.

Ha, daar zit geen onvriendelijk woord tussen, man. :D