ik heb regelmatig een withdraw gedaan bij pkr en partypoker. als ik dat deed stond er binnen een half uur op me MB of neteller account en soms wel eens direkt.
nu heb ik gister dat voor t eerst gedaan bij full tilt rond 13uur in de middag, rond 16uur één en sávonds weer 1tje. wachten wachten wachten en nu lees ik in me inbox op hotmail dat de aanvragen aangekomen zijn en die zijn om 3uur snachts en 7 uur s'ochtends verzonden. wat inhoud dat ze t nog nog steeds moeten verwerken en dat kan dan nog eens volgens hun 24 tot 78 uur duren :S
is dat normaal op fulltilt dat zo iets zoooo lang duurt??
vind t echt belachelijk dat zo iets zo lang duurt bij zn site met zn status en ben erg benieuwd of dit de standaard is hier en waarom t niet zoals bij die andere site zo snel gaat..echt een bummer :S
bij mij was de aanvraag zo rond de 24-28 uur na aanvraag bevestigd en stond het toen op mijn moneybookers
owkej :S
das best lang als ik vergelijk met de andere, maar misschien dat er meer verkeer is ofzo. bij partypoker wat ook wel een grote site is stond t er in 20 minuten op :S
maarja geduld is een schone zaak zeggen ze o.O
zou wel fijn zijn als ik dit weekend ff wat meer biertjes kan drinken dan normaal
bijmij duurde het de eerste keer ook wat langer, maar als ik nu aghaal staat het er altijd na 5 minuten op.
Oorspronkelijk gepost door shevas7
bijmij duurde het de eerste keer ook wat langer, maar als ik nu aghaal staat het er altijd na 5 minuten op.
ok, misschien is t idd dat t me eerste keer is.
me neteller account is extended, dus hopen dat ook niet fulltilt nu komt zeuren met ID check.
maar bedankt voor t laten weten en wellicht staat t er zo op, thans dat hoop ik wel dan
thanx
40 uur later nog geen geld o.O
vind dit echt rond uit belachelijk. heb van me laaste transactie na 36 uur nog niet eens een bericht gehad dat ie verwerkt gaat worden. misschien zijn ze niet zo blij dat ik neteller gebruik voor me brm, maar als dit zo door gaat ben ik echt klaar met full tilt en kijk ik wel ergens anders zoals pokerstars ofzo. ze verdienen potverdikkeme bakken vol geld en dan kunnen ze niet ff voldoende personeel aan nemen ofzo? dit voor een site met zn status? wat een grap zeg..
Ze zeggen toch duidelijk dat dit tot 48 uur kan duren?
Bij mij duurde het minder dan een uurtje de laatste keer dat ik afhaalde naar moneybookers.
maar waarom heb ik dit nog nooit bij andere sites gehad en moet t ook echt 48 uur duren?
en hoe kan t dat ik pas na 12 uur me eerste bericht krijg dat t verwerkt gaat worden en bij me laaste transactie na 36 nog niet zn bericht heb gekregen van die transactie. en is t 48 uur vanaf t moment dat ik terug boek of vanaf t moment dat ik de bevestigings mail krijg dat t verwerkt gaat worden??
sorry, maar door me eerdere ervaringen op andere sites vind ik dit echt belachelijk
Als je het mailtje krijgt staat er:
Status: WORDT VERWERKT
Uw opnameverzoek is ontvangen. Het kan 24 tot 48 uur duren voor uw opnameverzoek is verwerkt.
Ik kreeg het verwerkings mailtje wel bijna direct en 4 minuten later het goedkeuringsmailtje.
Maar eender waar ik uitcash ga ik ervan uit dat het eventjes kan duren. Staat overal aangegeven en als het er sneller is ben ik blij.
Welke manier van uitcashen gebruik je trouwens?
neteller. volgens referenties de meest betrouwbare en "snelste" manier..
vraag me af of t 48 uur is vanaf t moment van de withdraw of vanaf t moment dat ik dat status mailtje ontvang..?
me laaste withdraw deed ik eer gister avond en nu 2 dagen later nog geen bericht van gekregen van status: word verwerkt.
inmiddels is me eerste 47,50 uur geleden. wellicht personeel gebrek ofzo??
als ie binnen is ga ik weer er 1 doen omdat dit me eerste keer is en t misschien daarom zo lang duurt. als die ook zo lang duurt haal ik alles er af en ben ik klaar met full tilt. ♠_o:
Ik vind het toch wel wat overdreven om een site op te geven omdat het withdrawen niet zo snel gaat.
als ik 4 dagen moet wachten voor ik me geld krijg terwijl ik dat op een andere site in 4 minuten heb is dat voor mij een makkelijke keuze. heb niet voor niets een neteller pas aangevraagd.
ik ga ook niet naar de aldi omdat alles goedkoper is maar wel een uur in de rij staan, omdat de hele winkel 1 grote rij is. dan liever 10 cent meer betalen voor me cola en gelijk aan de beurt zijn bij de appie. maar das een kwestie van persoonlijkheid en de behoeftes die daar aan verbonden zijn imo.
uiteindelijk is poker poker en als t ergens anders sneller kan zal ik daar zeker zijn ipv.
inmiddels 48 uur gepaseerd o.O
naja..word genaaid waar ik bij sta.
na dat ik de 48 uur gepaseert had heb ik een mailtje gestuurd met t genodige geklaag over de tijd en de vraag wat er aan de hand is en hoe een miljoenen bedrijf zn slechte service kan hebben.
5 minuten later ontvang ik 3 mails waar alle drie de transacties zijn afgewezen doordat waarschijnlijk de gegevens niet overeenkomen wat dus niet zo is. t eenigste verschil zit m in de hoofdletters, maar vraag me af of t daar door komt. wel heel toevallig na dat ik een zeik mail gestuurd heb ze alle drie afgewezen worden terwijl ik van 2 al een goedkeuring had. erg dubieus dit en erg vaag.
snap dat ik nu dus echt klaar ben met ftp. ga wel lekker op pokerstars zitten wat ik gewoon gelijk had moeten doen
1: In het mailtje waarin staat dat het verwerkt word staat dat dit tot 48u kan duren. Dus vanaf wanneer je dat mailtje krijgt.
2: Als je al een goedkeuring had gekregen had het geld al op neteller gestaan.
3: Het feit dat ze afgewezen zijn zal waarschijnlijk een verklaring zijn waarom het zolang duurde.
4: Aan de manier waarop je ermee omgaat zal de afwijzing waarschijnlijk wel je eigen schuld zijn.
5: Het is algemeen bekend dat ftp support traag is.
6: Ik begrijp dat het lastig is als je je geld niet direct krijgt maar ik vind je reacties maar raar.
7: Aldi wachtrijen sucken.
8: Jij moet weten waar je wil spelen en waarom. (natuurlijk is kunnen uitcashen wel een must)
Ik heb het gevoel dat er een makkelijke oplossing is, maar dan zul je wel eventjes de tijd moeten nemen om full tilt's regels over uitcashen door te nemen en wat geduld moeten hebben voor je een antwoord krijgt van hun support.
Btw het feit dat je de afkeuringen krijgt nadat je een mailtje had gestuurd zal wel toeval zijn, aangezien ftp support rete traag is.
1: eer gister de eerst om 13u smiddags de eerste. krijg om 3 uur snachts dat mailtje. doe nu weer een poging, ook via moneybooker(helaas geen mastercard voor) krijg gelijk 2 mailtjes
2: das idd mijn ervaring op andere site ook zo
3: waarom dat zolang laten duren? is dat niet geautomatiseerd en zo ja word zo iets ook gescanned op t verschil tussen hoofd letters?
4: hoe bedoel je dat? want ik heb gewoon netjes gewacht en pas op t laast gewoon een normaal mailtje geschreven. dat ik hier meer als mens praat en schrijf houd niet in dat ik dat ook in zakelijke mails doe en hoe kan zo iets me eigen schuld zijn? en hoe weet je hoe ik er mee om gegaan ben? ben je de overbuurman en heb je me in de gaten gehouden?
5: dat heb ik wel gemerkt ja. ook niet eens live support
6: tja af en toe zijn we allemaal wel eens raar als iets niet mee zit.
7: idd. dan maar voor die paar rot centen meer naar de appie ;P
8: ervaring doet leren. als t niet iets heel stoms en simpel is, maar gewoon super slecht werk van hun weet ik dat en zoek ik wel naar een nieuwe betrouwbare site. poker is poker. snel uit kunnen cashen is heeel relaxt.
als jij dat zegt en t stom toeval moet zijn. zit wel wat in aangezien t op de 48 uur deadline gebeurde.
dus wat t zou moeten zijn is dat me naam bij ftp met hoofdletter is geschreven en bij neteller niet. anders zou ik t echt niet weten. heb wel 100 keer gekeken of er geen spel fout in me straat naam zit die vrij lang is..maar tis allemaal goed..
naja gaan we maar weer mailen en gedult hebben
Ik denk niet dat hoofdletters iets uitmaken, zou nogal stom zijn.
Heb je eerst een storting gemaakt met neteller?
Heb je iemand zijn visa kaart gestolen/account gehackt en dat geld naar jou account doorgesluisd?
Kan je niet echt helpen, ft support kan dat hopelijk wel.
Ik hoop dat het goedkomt, zal ook wel. Vond alleen dat je nogal snel was met te zeggen dat je genaaid bent.
Ik snap het probleem ook niet zo goed, als er staat 48 uur, om dan na 16 uur al te klagen, na 24 uur, na 32 uur, na 36 uur, na 42.5 min..
Terwijl je nu te horen krijgt dat ze niet kunnen doorgaan vanwege niet correcte gegevens. Kortom, tis dus je eigen schuld dat het zo lang duurt, maar je geeft FT de schuld.
Het probleem ligt bij jezelf om er van uit te gaan dat als jij casht, alles en iedereen meteen als belangrijkste prioriteit heeft jouw je geld uit te betalen, vandaar ook dat ze die buffer hebben van 48 uur.
Je kunt toch wel gewoon realistisch zijn en er van uit gaan dat in de communicatie er altijd wel wat vertraging is, en je dus gewoon paar dagen eerder casht zodat het altijd op tijd is ?
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Valiumpje?![]()
![]()
jointje is ook goed ;p
@bob78. nou gozert. heb uur geleden een excuus mail ontvangen omdat er wat fout bij hun was gegaan en hoofdletters totaal niks uitmaakt, maar t om de email gaat. dus wees realistisch
(mod-edit: hou het rustig en lief tegen elkaar
)
Oorspronkelijk gepost door InFamiz
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Valiumpje?![]()
![]()
jointje is ook goed ;p
@bob78. nou gozert. heb uur geleden een excuus mail ontvangen omdat er wat fout bij hun was gegaan en hoofdletters totaal niks uitmaakt, maar t om de email gaat. dus wees realistisch
(mod-edit: hou het rustig en lief tegen elkaar
)
Zie ik daar weer de hand van de blognazi?