Ga naar het forum
Illegale goksites v...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Illegale goksites verdwijnen van het net

69 Berichten
40 Gebruikers
0 Reacties
5,955 Weergaven

Onze regering maakt zichzelf andermaal belachelijk.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Troost je, dat hebben ze waarschijnlijk van de onze geleerd ;)

eigenlijk wordt ik nu nieuwsgierig. Ik ga eens kijken wat mijn politieke partij zijn standpunt hierover is ;) hopelijk zijn ze tegen deze maatregel aangezien het toch republikeinen zijn.

Ik denk niet dat het zo ver zal komen, want wat gaan ze dan doen met al die programma's op TV? is het dan: dit programma werd mogelijk gemaakt door "CENSUUR".net of door pokerstars.net met in de kleine lettertjes dat het niet voor belgische spelers is?

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Willem90
wordt ik

Ik hoop dat ze het onderwijsniveau naar boven willen halen :)

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Oorspronkelijk gepost door Willem90
wordt ik

Ik hoop dat ze het onderwijsniveau naar boven willen halen :)

ja sorry hoor, ik maak soms wel wat schrijffouten (ik heb namelijk dysorthografie). Je mag er mee lachen, veel doet het mij niet natuurlijk

Yoghi
BlackMember

Van mij mag je het gewoon dyslexie noemen hoor...

En ik lach niet om zulke dingen, ik probeer het alleen aan mensen duidelijk te maken.

pieter80
PokerStrategist

Dysorthografie
Abstract: problemen hebben met spelling
Tekst: Meestal valt het begrip dysorthografie onder dyslexie. Dan wordt onder dyslexie verstaan: hardnekkige problemen met lezen en spellen. Soms worden beide begrippen ook naast elkaar gebruikt. Bij dyslexie gaat het dan om problemen met lezen, bij dysorthografie om problemen met spellen.

spellen=/= werkwoorden vervoegen heej :P ;)

Iliaens
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door angrymonkey
Dit is echt slecht nieuws voor de Belgische pokeraar
wat gebeurd er dan met alle bankrolls? hebben ze daar ook al een oplossing voor? ze kunnen toch niet gewoon de toegang blokkeren? dan kan je niet meer aan je geld ofwa?

ja dat gaat via proxy spelen worden. of mss moeten we met een grootschalige petitie starten tegen deze wet :D

wat een hachelijke situatie

Tjoeny
PokerStrategist

Check dit artikel:

Overheid zit fout met kansspelwet

Als je al deze dingen zo bekijkt lijkt het bijna alsof meneer Ballin nogal wat belangen heeft bij de genationaliseerde gokorganisaties (steekpenningen???? :P ).

Ik wou op de SP.A stemmen, maar die zijn blijkbaar voor een streng gokbeleid, althans Els Robeyns... Moet ik schrik hebben van die madam?

Misschien toch maar voor groen! stemmen... :f_confused:

Oorspronkelijk gepost door Mezmy

:f_eek:

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1

Geen groen-fan?

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik moet gewoon de PokerPartij oprichten....

Jammer dat ik zo lui ben :D

Marple08
Oldschool Grinder

Yeah weer een een one issue partij. :f_thumbsup:

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Och... ik wil het ook wel eens hebben over wat andere zaken, ik schrijf zo een programma vol hoor....

heb dit ook al een tijdje gevolgd via de media maar heb het vermoeden dat dit niet ver gaat geraken...

Legaal gezien lijkt het me dat de overheid heel erg weinig te zeggen heeft over dit soort zaken aangezien het om buitenlandse aanbieders gaat!!
Het spijtige is wel dat er in België blijkbaar niemand actief opkomt voor het feit dat poker slechts in zeer beperkte mate een gokspel is.(tenslotte heb je zelf invloed over de outcome, wat bij een puur gokspel niet is...)

Als iedereen besluit aan sensibilisering te doen ivm poker als 'bad thing', vind ik dat er een tegencampagne mag volgen om te laten blijken dat poker bv iets heel anders is dan sportweddeschappen...

Nonetheless maak ik me niet al teveel zorgen hierrond...

Nox

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1

Geen groen-fan?

nee :f_biggrin:

Joenaes
BlackMember

Ik vind het nochtans een mooie kleur