Oorspronkelijk gepost door timBKR
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
lijkt me wel interessantAls je je Skype ff door kan geven akn ik je in de groep gooien
![]()
skype raymond200011
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
lijkt me wel interessantAls je je Skype ff door kan geven akn ik je in de groep gooien
![]()
skype raymond200011
Ik wil ook wel meechatten , ik speel die rod's ook op fulltilt en overweeg de 180 mans op stars vanaf augustus.
Add me @ Skype : Woodcrasher1
Grts Nagger
Kzal maar voorlopig bij mijn STT's blijven .Af en toe eens een MTTke voor de sleur tebreken :D.
Ik ga em zeker in de gaten houden als SnG-liefhebber. Of het mijn maingame wordt is nog de vraag, maar mss kunnen jullie me overtuigen;)
Hey guys,
Hoe verliepen de eerste sweatsessies? Tussen het kippenhok gebabbel toch nog wat kunnen opsteken? ♠_biggrin:
Ik zal met TimBKR ook even kijken hoe we het zo kunnen opzetten dat het zo goed mogelijk gestructureerd is en wij jullie toch goed met advies kunnen voorzien bij jullie gespeelde handen of discussies.
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey guys,Hoe verliepen de eerste sweatsessies? Tussen het kippenhok gebabbel toch nog wat kunnen opsteken? ♠_biggrin:
Ik zal met TimBKR ook even kijken hoe we het zo kunnen opzetten dat het zo goed mogelijk gestructureerd is en wij jullie toch goed met advies kunnen voorzien bij jullie gespeelde handen of discussies.
Add me anders ff op Skype: timBKR
Hey guys,Hoe verliepen de eerste sweatsessies? Tussen het kippenhok gebabbel toch nog wat kunnen opsteken? ♠_biggrin:
Daar wordt vooral over voetbal, examens en computerschermen geleuterd...
Tot Solartje online komt
Oorspronkelijk gepost door samni
Daar wordt vooral over voetbal, examens en computerschermen geleuterd...
Tot Solartje online komt
![]()
Dan begint het whinen?
(zalig dat ik dat zeg ;))
Oorspronkelijk gepost door liessens
Pff waarom word ik zo genegeerd![]()
Ik heb je toegevoegd he
Oorspronkelijk gepost door donksandme
im inWat is je Skype?
doe maar zwaaien
Voor meer interesse, hier hebben we een vervolgthread voor de inschrijvingen aangemaakt:
Studiegroep - We can beat them, yes we can! © (inschrijvingen)