Ga naar het forum
its all in the game

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] its all in the game

12 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
757 Weergaven
raymond20001
PokerStrategist

In hoeverre gebruiken jullie de chatbox? hou je het beschaafd, of om iemand te treiteren, of iemand verrot schelden

Op tafels waar veel acties, bv resteals en checkraisen, dan kan zo`n chatbox ideaal zijn, zeggen wat je had of wat anders

enuhh.... vind je dat er wel of niet gescholden mag worden of doe je het zo nu en dan ook?

11 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, kvind schelden meer teken van zwakte, eerlijk gezegd :D

HannesNL
Elite Grinder

Ik ga altijd praten als ik all-in ben om hun looser/tighter te laten callen.

caroline29632
BlackMember

Ik haat mensen die 'congratz' zeggen bij het bereiken van ITM of FT bij een 27-90man SnG. Dat vind ik echt te lame. :P (Zijn sowieso vis)

Ik krijg ook vaak aanzoeken/liefdesnotes van wanhopige grinders :P. Dat vind ik dan weer wel grappig. Kzal ze een beginnen opslaan en een compilatie maken. :)

marcelhermus
Oldschool Grinder

chatbox.

staat standaard uit.

khoef dat gewauwel van mensen niet meer te horen.

sicke beat, how can you call.

plus ik maak me er dan zelf ook wel eens schuldig aan. ;)

chatbox staat alleen aan bij pokerstrategy toernooien of als ik ver kom in een mtt. me like fans :D

Yoghi
BlackMember

Ik heb chat aanstaan en heb af en toe leuke gesprekken met mijn tegenstanders.

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ik haat mensen die 'congratz' zeggen bij het bereiken van ITM of FT bij een 27-90man SnG. Dat vind ik echt te lame. :P (Zijn sowieso vis)

Ik krijg ook vaak aanzoeken/liefdesnotes van wanhopige grinders :P. Dat vind ik dan weer wel grappig. Kzal ze een beginnen opslaan en een compilatie maken. :)

Haha doen!

Ik zeg enkel "Respect the Power of K9" wanneer ik met K9 een grote pot win/suckout!

Als ik begin te schelden, weet ik dat ik binnen 5 minuten tijd best een break neem :)
Voor de rest gebruik ik het enkel om tegen fishes wat te chatten zodat ze zich misschien wat meer amuseren en die extra reload maken nu en dan.

HoofdVogel
Oldschool Grinder

ik gebruik chat bijna nooit, ik zeg enkel hahahaha als ik een suckout maak :)

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
ik gebruik chat bijna nooit, ik zeg enkel hahahaha als ik een suckout maak :)

Karma is a bitch

Ik heb alleen de neiging om duitsers een andere naam te geven als ze gaan zitten tijdrekken o.i.d.
Alle duitsers heten bij mij; "Fritzie"
:D

Netraider
PokerStrategist

In cash games beperk ik mij tot "nh" en "thx", maar in toernooien heb ik al meerdere leuke gesprekken gehad die het spel ook veel plezanter maken. :D

Ik ga alleszins nooit zeggen wat ik denk van hoe mijn tegenstanders de hand spelen. -EV imho. Tenzij je je met opzet wil voordoen als een fish, maar ik denk dat goeie spelers daar wel doorheen kijken.