Ga naar het forum
Klein kapitaal, wel...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Klein kapitaal, welke spel/limiet

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
542 Weergaven

Ik heb een kapitaal van 47 $ [13 $ verlies vandaag ] op pokerstars. En neen dit is niet het kapitaal van pokerstrategy.

Met welk spel of limiet kan ik naar jullie mening het meeste winst uithalen ?

5 reacties
NietzscheF
PokerStrategist

Stud high is erg beatable op de lagere limieten, plo2 met een BI van 1us is ook erg goed te doen.

Veel spelers hier spelen de Don's en je kunt er veel info over vinden op deze site. Hetzelfde geld voor het spelen van SSS, ook ruimschoots informatie!

dejoere
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
Stud high is erg beatable op de lagere limieten, plo2 met een BI van 1us is ook erg goed te doen.

Veel spelers hier spelen de Don's en je kunt er veel info over vinden op deze site. Hetzelfde geld voor het spelen van SSS, ook ruimschoots informatie!

zou er ooit een strategy deel komen voor stud??

lijk me wel nog een leuk spel, maar heb totaal geen idee hoe je moet spelen

Speel gewoon de double or nothing games. Die zijn supereasy te beaten

NietzscheF
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door dejoere

Oorspronkelijk gepost door NietzscheF

zou er ooit een strategy deel komen voor stud??

lijk me wel nog een leuk spel, maar heb totaal geen idee hoe je moet spelen

Ik hoop het, voornamelijk doe ik zelf ook maar wat, ondanks dat loopt het vrij aardig :f_cool:

Hey GwenMOFO,

Zolas je hoort heeft iedereen andere tips voor het spelenmet een kleine bankroll. Belangrijk is het denk ik om een keuze te maken en er dan ook volledig voor te gaan! Lees artikelen, kijk video's, post handen, volg coachings etc. Zo ga je er zeker komen!

Ciao _cool: