Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
10$ sentkan je ff updaten sam?
Ik heb het ff heel druk gehad (zelfs geen 5 minuten tijd om pc op te zetten). Zondag probeer ik hier zeker een update te plaatsen!
10$ sentkan je ff updaten sam?
Ik heb het ff heel druk gehad (zelfs geen 5 minuten tijd om pc op te zetten). Zondag probeer ik hier zeker een update te plaatsen!
Achja dan maar snel even:
Bierpokkel
Tonaldinho
Botervisken
Varune
Oscaar
Divii
Heb ik ontvangen.
Oorspronkelijk gepost door JinEX
E. Katchalovps jin-ex133 sent
Rec'd.
In totaal nu 90$ nu in de pot
OP weer bijgewerkt. Beetje rommelig nu maar ik moet die streepjes er tussen zaten want spatie pakt ie niet. Zie dat krulle ook gestuurd heeft, maar ik wacht nog ff op bevestiging van Sam.
Hoop zeker dat er nog meer mee doen. Mocht je weingi verstand hebben van Mtt's kan je altijd kijken @
- TopTLB
- pokerstars pro die geregd staan
- OPR
- HendenMob
- Pocketfives
- Mij vragen op skype
ken er nog wel paar!
OP weer bijgewerkt. Beetje rommelig nu maar ik moet die streepjes er tussen zaten want spatie pakt ie niet. Zie dat krulle ook gestuurd heeft, maar ik wacht nog ff op bevestiging van Sam.Hoop zeker dat er nog meer mee doen. Mocht je weingi verstand hebben van Mtt's kan je altijd kijken @
- TopTLB
- OPR
- HendenMob
- Pocketfives
- Mij vragen op skypeken er nog wel paar!
Oorspronkelijk gepost door Samwise90
OP weer bijgewerkt. Beetje rommelig nu maar ik moet die streepjes er tussen zaten want spatie pakt ie niet. Zie dat krulle ook gestuurd heeft, maar ik wacht nog ff op bevestiging van Sam.Hoop zeker dat er nog meer mee doen. Mocht je weingi verstand hebben van Mtt's kan je altijd kijken @
- TopTLB
- OPR
- HendenMob
- Pocketfives
- Mij vragen op skypeken er nog wel paar!
![]()
Sjlot is wel niet voor niet PS Pro he.. Gewoon top 5 vd wereld hoor
Wil graag donbartos reserveren.
Weet nog niet 100% zeker datk speel, stuur zodra ik beslis, k?
tonaldinho
varune
divvie
bierpokkel
botervisken
oscaar
kokkie
sokzel
jin-ex
yoshiwa
Krulle
Farmaa