Ga naar het forum
leak buster program...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] leak buster programma

12 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,240 Weergaven
Gamblewhitme

zijn er mensen die het leuk buster onderdeeltje van hm hebben gebruikt?
zat er naar te kijken vraag me af of dat het echt goed als ik op hun manier zou gaan spelen.

bovendien vind ik het een beetje wazig programma en wil daarom weten ofdat het iets is voordat ik al mijn tijd daarin ga steken.

11 reacties
Gamblewhitme Topicstarter
Gamblewhitme

bump.

nope. Heb het een tijd terug een keer vlug bekeken en gedacht... dat komt wel. De trial period is echter gewoon 30 aaneengesloten dagen en die is dus verlopen. ben ook wel benieuwd of het het waard is om aan te schaffen.

Ik heb het recent gecheckt bij een vriend die het hanteert, was niet echt onder de indruk. Het is eigenlijk gewoon een programma dat je stats sorteert op meerdere manieren (vs opponents, welke positie, scenarios, etc.) en dan je waarden gaat vergelijken met 'optimale ranges'.

Ik denk dat dit programma wel enige waarde heeft als je niet zo wiskundig bent aangelegd en eerder op gevoel speelt, maar een ietswat wiskundige speler kan 90% van de geleverde analyse zelf wel doen mbv je normale software. Ook is elke analyse tov. 'optimale ranges' imperfect omdat je in sé een paar lelijke cijfers kan hebben die de rest van je game positief impacteren.

Het nuttigste element leek me nog de mogelijkheid om te kijken hoe je het qua EV doet op veelvoorkomende scenarios, alleen geld daar ook weer het vorige punt qua analyse.

Kortom: OK als je op zoek bent naar een snelle en handige representatie van gegevens, maar veel echt nieuws ga je er niet uit halen als je al wat met je stats bezig was.

Gamblewithme en/of hoedinie (of anderen) deze app al gebruikt? Ben ook benieuwd naar ervaringen.

nee. Heb er niet meer naar gekeken, Zou best nog wel eens een trial hebben of zo maar dat zal er niet in zitten.

giraffe1977

ik kan jullie melden dat ik dit programma deze week ga kopen dus volgende week kan ik er meer over zeggen, vond het wel 2 stacks nl25 waard :D

Super! Houd ons op de hoogte want ik ben zeer benieuwd.

giraffe1977

heb leakbuster inmiddels twee dagen in huis en ik mensen kunnen zeggen wat ze willen ik vind het voor die 40 euries meer dan de moeite waard.

Ik scoor een een b+ voor mijn 40 k handen op rush nl25 fullring maar run -0.63bb per 100. Conclusie is dat ik zeer binnenkort toch wel rijk moet worden :D :D

heb 5 leaks en hier staan meteen praktische oplossingen voor in de vorm of een video of filters on de betreffende handen er snel bij te pakken.

Voor aantal vaste stats zie je jouw stats en de stats die meeste bb per 100 op moeten leveren. Zou zou een 4bet percentage van 1.72 tot 2 de hoogste bb winrate hebben. Dit is denk ik basis van gegevens van vele spelers, zo kan ik ook al mijn data naar ze opsturen met 1 druk op de knop, de vraag is wil ik dat? Uiteraard is alles wel sterk afhankelijk van de gameflow maar denk dat alles een gemiddelde is zeg maar.

Natuurlijk kan je alles wat je met leakbuster kan ook zelf wel ontdekken ergens op internet maar dit is gewoon net effe makkelijker en een heel stuk sneller en tijd is tenslotte geld.

Er zijn nog veel optie die ik pas vluchtig bekeken heb maar tot zover ben ik erg happy er mee

Nijntje als je keertje wil kijken wil ik wel een mikogo opstarten dan kunnen we bv via skype er samen door heen lopen.

Erg aardig. Ik heb de trial versie draaien die de functionaliteit wel toont maar niet alle stats en posities analyseert.

Denk dat ik hem volgende maand ook ga aanschaffen.

giraffe1977

he nijn, kee dan ben benieuwd naar jou ervaring. Tegen de tijd dat jij hem hebt heb ik er al meer ervaring mee dus zal nog wel een keertje er iets overposten.

Zat te denken dat het er ook mee te maken welke stakes je speelt. Speel je nl2 dan is leakbuster behoorlijk deel van je bankroll. Speel je nl50 of hoger dan is het peanuts.

Dan nog, money is money, haha :-)

Maar haal het er wel uit denk ik. Je kan zien welke handen winst- en verliesgevend zijn per positie en daar je starthanden op aanpassen. Je kan zien wat goede percentages zijn voor stats wat helpt betere beslissingen te maken op stats van villain, maar ook om je eigen stats bij te stellen.

Ziet er allemaal prima uit - al zal het programma ook niet overal de beste strategie voorschrijven!