heb leakbuster inmiddels twee dagen in huis en ik mensen kunnen zeggen wat ze willen ik vind het voor die 40 euries meer dan de moeite waard.
Ik scoor een een b+ voor mijn 40 k handen op rush nl25 fullring maar run -0.63bb per 100. Conclusie is dat ik zeer binnenkort toch wel rijk moet worden
heb 5 leaks en hier staan meteen praktische oplossingen voor in de vorm of een video of filters on de betreffende handen er snel bij te pakken.
Voor aantal vaste stats zie je jouw stats en de stats die meeste bb per 100 op moeten leveren. Zou zou een 4bet percentage van 1.72 tot 2 de hoogste bb winrate hebben. Dit is denk ik basis van gegevens van vele spelers, zo kan ik ook al mijn data naar ze opsturen met 1 druk op de knop, de vraag is wil ik dat? Uiteraard is alles wel sterk afhankelijk van de gameflow maar denk dat alles een gemiddelde is zeg maar.
Natuurlijk kan je alles wat je met leakbuster kan ook zelf wel ontdekken ergens op internet maar dit is gewoon net effe makkelijker en een heel stuk sneller en tijd is tenslotte geld.
Er zijn nog veel optie die ik pas vluchtig bekeken heb maar tot zover ben ik erg happy er mee
Nijntje als je keertje wil kijken wil ik wel een mikogo opstarten dan kunnen we bv via skype er samen door heen lopen.