Ga naar het forum
Lees en antwoord gr...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Lees en antwoord graag

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
703 Weergaven
livethelife7
PokerStrategist

Hallo allemaal,

Ik ben nu sinds anderhalve week weer heel serieus bezig met poker, zie mn blog: The mind of livethelife7

Mijn doel is het om vanaf NL5 binnen een paar jaar de midstakes te halen. Vandaag heb ik is lopen testen met het maken van een video terwijl ik speel, en doordat ik alles uitleg speel ik stukken beter naar mijn mening.

Nu kreeg ik het idee om naast mijn blog ook elke week een sessie of handreview op te nemen als video zodat jullie me kunnen volgen met de ups en downs van de limieten beklimmen. Ook kunnen de meeste beginners wat leren, en andere me ook direct op leaks wijzen.

Nu zou ik graag feedback willen hebben van medecashgamers of zij het interessant zouden vinden om die video's te volgen. Ook waar ik ze het beste kwijt kan, bijv. youtube. Graag hoor ik hier commentaar op. Alvast bedankt! :D

8 reacties

Hoi leuk idee ten eerste. Denk alleen dat youtube er niet heel geschikt voor is aangezien je daar maar 10 minuten video mag posten volgens mij.
Vind het wel altijd leuk om zelf gemaakte vids te bekijken. Misschien ook leuk: we houden wel eens sweatsessies op NL2/NL5. Als je hier ook interesse in heb kun je me wel even toevoegen op skype: basdek1987

Succes met je vids

livethelife7 Topicstarter
livethelife7
PokerStrategist

@ basdek:

Ik heb je toegevoegd op skype, heb zeker interesse in een sweatsessie binnenkort.

Iemand nog tips(waar) voor het uploaden van video's?

Ik wil ook graag mee doen. Speel NL2 fullring en ben altijd benieuwd naar hoe andere spelen op deze limieten en wil graag bijleren.

Misschien video's uploaden met megaupload ofzo, dan kan je langere video's doen.

Misschien kunnen we een studiegroepje maken. Iedereen load video's up en dan bekijken we die van elkaar en geven tips enzo.

Copymeistrr
PokerStrategist

Ik wil gerust ook wat vids bekijken, maar ik ben nogal snel verveeld, ik zou daarom geen filmpje willen van een uur waarin je 10 handen bespreekt
ofzo.
Ook geen films waarin je bespreekt waarom je 4+1 BB raiset.
Daarom denk ik dat het maar een paar handen per sessie zullen zijn die interessant zijn. Deze handen kun je eigenlijk zowiezo posten op het hande judgings forum met je eigen zicht op de hand, en dan kun je discussiëren met anderen. Zo heb je het zelfde effect met minder werk ;).

r1ngo
PokerStrategist

hey jungs,

ik heb wel zin om even mee te kijken ( misschien vanavond wel )
zit met tentamens deze week. daarna weer volle bak spelen!

anyways, dit is m'n skype!
rene.vreede

Ownerizor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door livethelife7
@ basdek:

Ik heb je toegevoegd op skype, heb zeker interesse in een sweatsessie binnenkort.

Iemand nog tips(waar) voor het uploaden van video's?

vimeo? kan je 500 MB opgooien volgens mij

Oorspronkelijk gepost door livethelife7
@ basdek:

Ik heb geen aanmelding binnen mijn skype is basdek1987

Voeg me maar toe ik wil je wel een keer volgen, of geen een link van je filmpje;) mijn skype:
tobias.dekker