Ga naar het forum
Liv Boeree in haar ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Liv Boeree in haar eigen docu

63 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
8,925 Weergaven
Arjon
Oldschool Grinder

De Big Game is niet de enige nieuwe show van de dag, want ook de documentaire Poker’s Million Dollar Girl gaat vandaag live!

De persoon die centraal staat in deze documentaire is welbekend in de pokerwereld: Liv Boeree (zie foto boven). Ze werd een tijdlang gevolgd en een aantal achtergrondverhalen en beelden zijn gecombineerd tot een film waarin je haar beter leert kennen.

Zo wordt onder andere verteld over hoe ze een ster in de pokerwereld is geworden en hoe ze van een bescheiden student astrofysica uitgroeide tot iemand die in minder dan drie jaar tijd meer dan $2 miljoen aan live toernooiwinsten heeft binnengehaald.

Zodra de docu online te bekijken is voegen we de link uiteraard hier toe :)

<object type="application/x-shockwave-flash" data=" http://pokertube.streamingbolaget.se/player/2/article.swf?c=channel=475:content=83530:autostart=0:volume=1:fqdn=pokertube.streamingbolaget.se:playlist=9656" name="player" id="player" width="512" height="288"><param name="movie" value=" http://pokertube.streamingbolaget.se/player/2/article.swf?c=channel=475:content=83530:autostart=0:volume=1:fqdn=pokertube.streamingbolaget.se:playlist=9656" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#000000" /><param name="scale" value="exactfit" /></object>

62 reacties
YannicDLR
PokerStrategist

Ik kan al niet wachten tot wanneer ik het kan bekijken :D

Nagger82
Oldschool Grinder

Ik blijf erbij , mager uitgevallen manwijf.

Maar wel geïnteresseerd in haar levensstijl als pokerpro.

Grts Nagger

vanessa rousso is lekkerder:D

Wryzeth
PokerStrategist

No way, dit is gewoon geen goede foto. :f_frown:

Oorspronkelijk gepost door Nagger82

Grts Nagger

http://www.livboeree.com/#!gallery
of http://www.livboeree.com/#!videos

Calling the clock on Liv Boeree is wel grappig.. Meid naar mijn hart!

wauss
PokerStrategist

Grts Nagger

Ben benieuwd hoe jou vriendin eruit ziet als je dit een mager manwijf vind. :D

Ik vind de foto in de OP ook niet haar allerbeste. Maar over het algemeen vind ik het wel een mooie vrouw eigenlijk. Niet te dun en zeker geen manwijf. Maar smaken verschillen gelukkig. :)

Betere foto imo ;)

Spoiler

Lol ze speelt allemaal metal in die video. Dat is dan weer jammer.

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Paar keer mee gaan feesten.

Salad barg!

Nivlem
Oldschool Grinder

Volgens mij zat ze zelfs achter Robinripper aan tijdens een feest op de PCA!

Nagger82
Oldschool Grinder

En Rousso moet ge es met een waslapje en een goede scheut douchegel overgaan. Precies maanlandschap achteraf.

Ik respecteer Rousso wel dat ze gewoon in casual clothes aan tafel zit en niet in weinig kleren om zogezegd een edge te hebben.

Vanessa knows the game.

En Liv Bourée ... sorry maar aan haar bewegingen en haar handen zie je gewoon dat het een onvrouwelijke boerin is. If you ever get to shag her, make sure to bring in some lube !

Grts Nagger

ps : lol @ Gay fimpje

Ik snap wat je bedoelt hoor Nagger. Ik vond ze tijdens de Heads up Championship op tv ook niet echt aantrekkelijk. Zijn gewoon bepaalde foto's waar ze er heel goed uitziet, maar verder is het eigenlijk een beetje een middelmaatje.

Maarja, zou dr waarschijnlijk wel doen. Zo mooi is haar lichaam dan weer wel

oke man

Arjon Topicstarter
Arjon
Oldschool Grinder

Nu te zien!

wauss
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Nordin
Ik vind de foto in de OP ook niet haar allerbeste. Maar over het algemeen vind ik het wel een mooie vrouw eigenlijk. Niet te dun en zeker geen manwijf. Maar smaken verschillen gelukkig. :)

Betere foto imo ;)

Spoiler

Die AA zit in de weg X(

Die presentatrice van the Big Game is pas een topper:D :]

lmao @ die reacties. Liv boeree is een lomp manwijf en Vanessa Rousso een puistenkop en de pokerballa's van PS.com zouden er niet durven overheen te gaan.

wcgrutto
PokerStrategist

En dan hebben ze haar nog niet eens vergeleken met jimmy fricke :P