Ik zoek dus iemand om eens mee te kijken op NL5 of NL10 SH want naar mijn gevoel speel ik wel degelijk en heb ik een redelijk inzicht, maar op sommige handen ga ik volledig de mist in. Hiervoor zoek ik dus iemand die deze limieten met gemak beat...
Mvg
Hey Xenophon,
Je geeft aan in bepaalde handen wat 'de mist in te gaan'. Natuurlijk is het laten meekijken van iemand met genoeg ervaring erg leerzaam, maar heb je ook al overwogen wat handen te posten in dit forum om deze beoordeeld te laten krijgen door een ervaren handjudge? Deze kan jou duidelijk aangeven hoe je de hand beter kunt spelen, waar je ook van leert. Dus pak de handen waar je over twijfels of waar je merkt dat je er moeite mee hebt eens terug en post ze in dit subforum voor BSS Shorthanded.
Veel succes!
Ik kan zeker ook op woensdag van 20.00 tot 21.30 de SH-coaching (bronze) van Rogier aanraden. Hij komt regelmatig ook wel in moeilijkere spots terecht en dan legt hij zo klaar als een klontje uit waarom hij welke move doet
Oorspronkelijk gepost door samni
Ik kan zeker ook op woensdag van 20.00 tot 21.30 de SH-coaching (bronze) van Rogier aanraden. Hij komt regelmatig ook wel in moeilijkere spots terecht en dan legt hij zo klaar als een klontje uit waarom hij welke move doet![]()
Een hele goede aanvulling inderdaad!
Artikelen lezen, video's bekijken en coachings volgen kunnen heel veel aan je spel verbeteren. Neem daar dus ook voldoende de tijd voor. Dit is op langere termijn belangrijker dan het spelen zelf. Dus zou ook zeker eens aanraden zo'n coaching te volgen.
Daar ben ik mee bezig, maar ik heb het vooral over bepaalde situaties die ik nog nie echt heb tegengekomen in de video's.
En ja ben net vandaag begonnen met de handen te posten
Staan normaal nog 1e in dat forum.
Mvg
Oorspronkelijk gepost door Xenophon
Daar ben ik mee bezig, maar ik heb het vooral over bepaalde situaties die ik nog nie echt heb tegengekomen in de video's.
Mvg
Die zijn zeldzaam
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Oorspronkelijk gepost door samni
Ik kan zeker ook op woensdag van 20.00 tot 21.30 de SH-coaching (bronze) van Rogier aanraden. Hij komt regelmatig ook wel in moeilijkere spots terecht en dan legt hij zo klaar als een klontje uit waarom hij welke move doet![]()
Een hele goede aanvulling inderdaad!
Artikelen lezen, video's bekijken en coachings volgen kunnen heel veel aan je spel verbeteren. Neem daar dus ook voldoende de tijd voor. Dit is op langere termijn belangrijker dan het spelen zelf. Dus zou ook zeker eens aanraden zo'n coaching te volgen.
![]()
En met coaching bedoel je dan algemene coaching of privé? want daar heb ik de kluiten niet voor denk ik voor privé
Heb aangenomen dat dat bij rogier bv 25$ per uur is....
Ja, ik doel hier inderdaad op de algemene coachings van PokerStrategy coaches, die voor iedereen met de juiste status toegankelijke zijn. Een overzicht hiervan vind je hier.
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Ja, ik doel hier inderdaad op de algemene coachings van PokerStrategy coaches, die voor iedereen met de juiste status toegankelijke zijn. Een overzicht hiervan vind je hier.
Ja die was ik zowiezo van plan nu en dan eens bij te wonen