Ga naar het forum
meer als 20 tafels ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] meer als 20 tafels tegelijk

19 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
1,125 Weergaven

ik zit net effe op pokerstars te spelen wou stoppen maar keek nog effe welke pro's online waren toen zag ik Gavin Griffin en zie ik dat hij 22 tafels tegelijk speelt.
dat kan ik nog wel begrijpen als hij SSS zou spelen maar ik zie dat hij met minimaal 100Big blinds aan tafel zit hoe kan je dan ooit winst gevend spelen vraag ik me af?

iemand hier enig idee?

18 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

hijs 200nl fullring aan t spelen, gezien dat ie normaal veeeeel hoger speelt is dat no problem.

op zn normale limieten word ie afgemaakt als ie dit doet
;)

Mstlc
Oldschool Grinder

RaSZi speelt 24 Shorthanded tafels + nog wat SnG's meestal als hij 200-600NL speelt.

Is niet zo ongewoon dus.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oke normaal zal hij wel hoger spelen maar dan kan hij nu toch ook bijna niet winst gevend spelen ook al hoeft hij haast niet te denken voor wat hij doet?

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door tomtr3
oke normaal zal hij wel hoger spelen maar dan kan hij nu toch ook bijna niet winst gevend spelen ook al hoeft hij haast niet te denken voor wat hij doet?

ervanuitgaande dat een deel van de nl200 mensen ook gewoon braindead zijn, kan t prima. zijn altijd wel paar huge fish of suckende te nitty regs

bartondrums
Oldschool Grinder

Maar hoe doen die lui dat dan. Hebben ze gewoon een paar huge monitoren? Of is het gewoon een grote flipperkast van schermpjes die de hele tijd opspringen?

22 tafels ?(

Joenaes
BlackMember

Het is echt niets speciaals hoor. Ik kan ook 24 tafels NL100 spelen. De full ring tafels op Stars gaan gewoon traag, 60-65 h/u en als je een beetje BSS gewoon bent, kan dit echt wel:).

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bartondrums
Maar hoe doen die lui dat dan. Hebben ze gewoon een paar huge monitoren? Of is het gewoon een grote flipperkast van schermpjes die de hele tijd opspringen?

22 tafels ?(

zet gewoon alles precies over elkaar heen, zodat ze oppoppen

Als je met table ninja of AHKscripts de "click timebank" optie aanzet heb je zeeen van tijd op stars en is dit met gemak te doen.
Waar ik op andere rooms nooit verder kwam dan 4 a 5 tafels speel ik er op stars wel eens 12 of meer tegelijk.

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door bartondrums

22 tafels ?(

zet gewoon alles precies over elkaar heen, zodat ze oppoppen

Tot 16 kan je getilled spelen op Full Tilt. Ik kan er niet meer proberen, maar ik veronderstel dat 22 ook nog wel getilled lukt, alleen overlappen ze dan wat meer.

Mstlc
Oldschool Grinder

Meeste mensen spelen cascaded als ze over de 12-16 tafels gaan afaik.

MeanGreen
PokerStrategist

Meer als 20 tafels tegelijk

Namens de bond van taalpuristen wil ik toch aangeven dat de juiste woordkeus hier moet zijn: "...meer DAN 20 tafels...".

Bij een vergelijking is het "als", bijvoorbeeld: "Hij is net zo goed in poker als ik.", maar bij verschil is het "dan", bijvoorbeeld: "Zij is beter in poker dan ik.".

:f_biggrin:

superjunk
PokerStrategist

Hey,
Is er ook zoiets als Tableninja voor FullTilt ?

Oorspronkelijk gepost door MeanGreen

Meer als 20 tafels tegelijk

Namens de bond van taalpuristen wil ik toch aangeven dat de juiste woordkeus hier moet zijn: "...meer DAN 20 tafels...".

Bij een vergelijking is het "als", bijvoorbeeld: "Hij is net zo goed in poker als ik.", maar bij verschil is het "dan", bijvoorbeeld: "Zij is beter in poker dan ik.".

:f_biggrin:

Tjoeny
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door superjunk
Hey,

Dat zou ik ook wel willen weten : zijn er ook dergelijke proggies voor andere netwerken?

NLDPeter
PokerStrategist

Joenaes
BlackMember
Mstlc
Oldschool Grinder

Dat kan je dus echt niet vergelijken... SnG's zijn toch echt niet te vergelijken met 6-max cash tafels. Wat niet betekend dat het niet alletwee gewoon sick is.

TobinqBe
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door superjunk
Hey,

Jep tableninjaFT, basically hetzelfde als stars maar aangepast aan de tiltsoftware. I.v.m. de vraag, iedereen die ik ken en 20tafels+ speelt doet dat met tableninja en speelt ze in stacked mode.

Edit blijkbaar +1jaaroude bump, komt ervan als je reageert terwijl je naar de individuele posts van iemand kijkt.