Ga naar het forum
Mijn bankrollmanage...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mijn bankrollmanagement, hulp gevraagd

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
402 Weergaven

Beste pokeraars,

Graag had ik jullie mening en expertise eens gehad omtrent mijn bankrollmanagement.

Ik zal beginnen met een korte introductie over mezelf:
-man 22 jaar
-student
-pokert sinds 18de

In mijn korte pokercarriere heb ik al heel wat mee gemaakt:

ik ben begonnen op pokerstars met 50$, heb veel gewonnen in tournaments, nml ongeveer 6000€. Maar het meeste ben ik ondertussen gewoon al weer kwijt geraakt door slechte BRM denk ik.

Momenteel ben ik beginnen pokeren op full tilt even met een nieuw kapitaal en sta momenteel op 497$ (begonnen met 35$).

Nu, ik denk eerlijk gezegd dat ik nu zo'n BR heb meer door geluk en de fish op full tilt dan door mijn poker zelf. Ik weet van mezelf dat ik nogal rap tilt als een hand niet mijn weg op gaat. En als ik bv een sng van 5$ speel en ik die verlies naar 10$ sng ga om dit verlies te compenseren.

Ik weet van mezelf dat mijn bankrollmanagement op niets trekt, maar ik had hier graag verandering ingebracht. Vooral omdat ik bijna afgestudeerd ben, en ik van pokeren een extra zekerheidsinkomst wil maken. Maar dat kan natuurlijk niet als ik elke week broke ga en opnieuw van 0$ moet beginnen.

Daarom vraag ik jullie mening omtrent mijn spel, bankroll en hoe deze te kunnen bedwingen?

Om alles volledig te maken en voor jullie meningen: ik speel het liefst (in die volgorde):
-sng turbo
-toernooien
-cashgames

Alvast bedankt!

Kodderke89

6 reacties

Hallo,

Inderdaad zeer spijtig dat je 6000 euro al hebt weggetilt :facepalm:

Ik zou hier op pokerstrategy zeker de video's bekijken over bankrollmanagment :)

+ ik zou kiezen tussen sng/tournaments en cashgames. Niet beiden samen aangezien het best is om te focussen op 1 spel (aangezien je er inkomsten uit wilt halen)

Je hebt nu ongeveer 500$ en in principe mag je de 10$ SnG spelen, maar ik zou starten bij de 5$ sng en deze learen beaten (en zorgen dat je 5$ blijft spelen en niet tilt)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Snuffeltje
Hallo,

Ik zou hier op pokerstrategy zeker de video's bekijken over bankrollmanagment :)

+ ik zou kiezen tussen sng/tournaments en cashgames. Niet beiden samen aangezien het best is om te focussen op 1 spel (aangezien je er inkomsten uit wilt halen)

Je hebt nu ongeveer 500$ en in principe mag je de 10$ SnG spelen, maar ik zou starten bij de 5$ sng en deze learen beaten (en zorgen dat je 5$ blijft spelen en niet tilt)

Thanks, weet je waar ik die vind die video's, ik heb eens gezocht maar zonder resultaat;

En ik weet van mezelf dat 5$ echt laag is, ik weet dat dit voor mij een hele opoffering zal zijn omdat dit echt niet rap omhoog gaat. Maar dat is part of the job zeker :) ik moet hier echt aan werken. En wanneer zou ik dan een limiet hoger kunnen gaan denk je?

wauss
PokerStrategist

Hallo,

Hij speelt graag turbo SnG ik zou zelfs een BRM aanhouden van 100BI dat betekend dus dat je nu MAX $5 mag spelen. Zelf hou ik altijd 100BI aan. Dit houd in dat als ik 1 $5 SnG wil spelen ik dus 101 BI nodig heb. Zodat je nooit onder de 100BI komt. Zodra je onder de 100 BI komt een stapje omlaag doen. Ik weet dat dit lastig voor je zal zijn, maar dit gaat wel je BR stevig houden inplaats van dat je broke gaat.

Oorspronkelijk gepost door kodderke89

Hallo,

Thanks, weet je waar ik die vind die video's, ik heb eens gezocht maar zonder resultaat;

En ik weet van mezelf dat 5$ echt laag is, ik weet dat dit voor mij een hele opoffering zal zijn omdat dit echt niet rap omhoog gaat. Maar dat is part of the job zeker :) ik moet hier echt aan werken. En wanneer zou ik dan een limiet hoger kunnen gaan denk je?

- bovenaan bij video's of bij artikels staan er ook artikels over BRM
- ik zou pas upmoven als je weet dat je niet meer ga tilten dat je een bad beat krijgt :) dit moet je eerst onder controle krijgen anders ben je nooit een winning player als je geen BRM doet

Belangrijkste is volgens mij..

DISCIPLINE !!

Ik ben er zelf meerdere malen aan kapot gegaan.. Door de discipline te breken.
Als het allemaal ff niet gaat zoals je wenst, doe ff wat anders. Pak je gameboy color met pokémon weer op of bezoek dumpert.nl even.

Iets wat ik op school heb geleerd, om je discipline te houden: als je iets 39 keer goed doet, dan komt er regelmaat in je spel en ga je een vast ritme aanhouden.

Dit was volgens mij bij time management, maar ik denk overal toepasbaar

Succes!

Oorspronkelijk gepost door Linkspoten. Pak je gameboy color met pokémon weer op. Succes!

Vang Raikou en ga weer verder.