Beste pokeraars,
Graag had ik jullie mening en expertise eens gehad omtrent mijn bankrollmanagement.
Ik zal beginnen met een korte introductie over mezelf:
-man 22 jaar
-student
-pokert sinds 18de
In mijn korte pokercarriere heb ik al heel wat mee gemaakt:
ik ben begonnen op pokerstars met 50$, heb veel gewonnen in tournaments, nml ongeveer 6000€. Maar het meeste ben ik ondertussen gewoon al weer kwijt geraakt door slechte BRM denk ik.
Momenteel ben ik beginnen pokeren op full tilt even met een nieuw kapitaal en sta momenteel op 497$ (begonnen met 35$).
Nu, ik denk eerlijk gezegd dat ik nu zo'n BR heb meer door geluk en de fish op full tilt dan door mijn poker zelf. Ik weet van mezelf dat ik nogal rap tilt als een hand niet mijn weg op gaat. En als ik bv een sng van 5$ speel en ik die verlies naar 10$ sng ga om dit verlies te compenseren.
Ik weet van mezelf dat mijn bankrollmanagement op niets trekt, maar ik had hier graag verandering ingebracht. Vooral omdat ik bijna afgestudeerd ben, en ik van pokeren een extra zekerheidsinkomst wil maken. Maar dat kan natuurlijk niet als ik elke week broke ga en opnieuw van 0$ moet beginnen.
Daarom vraag ik jullie mening omtrent mijn spel, bankroll en hoe deze te kunnen bedwingen?
Om alles volledig te maken en voor jullie meningen: ik speel het liefst (in die volgorde):
-sng turbo
-toernooien
-cashgames
Alvast bedankt!
Kodderke89