ik vond ook het engels veel te perfect voor iemand uit portugal.Ook als die
op een intern,school zou hebben gezeten.
seeing is beleiving of niet dan toch???????
Nou Rogier, dat is wel een credible quote zeg. Hij wil er zelfs een prop bet op plaatsen en hij zei 3x dat hij wel degelijk echt is. Waarom zouden ze zo'n lang verhaal voor niets schrijven, toch? Dus het moet wel echt zijn!
Slapste post ooit om een verhaal credibility te geven van die gast. Ik roep nog steeds BS, meer dan eerst vanwege die quote
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Waar of niet waar, het is in ieder geval een sterk verhaal!![]()
't is dat, ik heb het in ieder geval met plezier gelezen.
Oorspronkelijk gepost door stavacik
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Waar of niet waar, het is in ieder geval een sterk verhaal!![]()
't is dat, ik heb het in ieder geval met plezier gelezen.
+1 Het is een mooi verhaal. Of het waar is of niet, de manier die hij beschrijft om je te skills te verbeteren door te studeren en kritisch naar jezelf te blijven kijken is sowieso een goede om een voorbeeld aan te nemen
Oorspronkelijk gepost door nicolaius
ik vond ook het engels veel te perfect voor iemand uit portugal.Ook als die
op een intern,school zou hebben gezeten.
seeing is beleiving of niet dan toch???????![]()
![]()
![]()
Zou ik niet zeggen. Ik was vorige maand voor het eerst in Portugal (weliswaar in de Algarve, dus toeristisch) maar ze spreken daar echt goed Engels. Net zoals in Nederland hebben films en series daar ondertiteling, waar je dus als kind al veel van leert. Hun uitspraak was ook zeer goed te noemen. Bovendien wat ik hier ook las was dat hij een Amerikaanse spelling had ipv school-Engels. Als ik zelf iets in het Engels schrijf (op chat of forums) neem ik onderbewust ook vaak Amerikaanse schrijfwijze aan. Zoals Colour (UK) of Color (US) en Flavour (UK) en Flavor (US), Labour/Labor etc
Of dit verhaal van dat ventje ook echt waar is een tweede.
Edit: Na het horen van dat interview hierboven snap ik alle twijfels. Die uitspraak is te 'perfect' Amerikaans, geen Portugees accent whatsoever!
edit 2 de hele reactie van mij ging trouwens over het schrijven. Ik weet niet of Nicolaus deze video al eerder gezien had en het over zijn spraak had?
♠_cool: genoeg ingedekt nu
NL25 + NL50 + NL100 profit = 900$ in 9k handen
volgens de tekst zou hij met een BR van 2500$ de NL100 aan het spelen zijn.
klopt toch iets niet, (tenzij hij 1400$ rakeback heeft gehaald op 9k handen)al klinkt het verhaal natuurlijk wel mooi. true of fake.
Oorspronkelijk gepost door solartje
NL25 + NL50 + NL100 profit = 900$ in 9k handen
volgens de tekst zou hij met een BR van 2500$ de NL100 aan het spelen zijn.klopt toch iets niet, (tenzij hij 1400$ rakeback heeft gehaald op 9k handen)al klinkt het verhaal natuurlijk wel mooi. true of fake.
best mogelijk hoor. Sh en beetje goede run red je dat al gauw
Zeker fake, die bb/100's zijn echt veel te hoog. Ook al heb je pure skill, voor een bb100 van rond de 20 heb je ook geluk nodig. En hij heeft het op alle stakes....
Oorspronkelijk gepost door Vlijmscherp
Zeker fake, die bb/100's zijn echt veel te hoog. Ook al heb je pure skill, voor een bb100 van rond de 20 heb je ook geluk nodig. En hij heeft het op alle stakes....
gewoon rungood.
Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Oorspronkelijk gepost door Vlijmscherp
Zeker fake, die bb/100's zijn echt veel te hoog. Ook al heb je pure skill, voor een bb100 van rond de 20 heb je ook geluk nodig. En hij heeft het op alle stakes....gewoon rungood.
lol std rungood over 800k hands
ik geloof veel, maaruh iemand die kop en schouders bovenuit steekt, dat weer niet.
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
ik geloof veel, maaruh iemand die kop en schouders bovenuit steekt, dat weer niet.