op het einde beetje beginnen prutsen maar over het algemeen toch zeer tevreden met m'n tweede maand cashgame
Deze maand begin ik met NL100 SSS, deze grafiek bevat enkel NL50 handen

op het einde beetje beginnen prutsen maar over het algemeen toch zeer tevreden met m'n tweede maand cashgame
Deze maand begin ik met NL100 SSS, deze grafiek bevat enkel NL50 handen

EDIT: Nouja, goed, heb even geprobeerd... als je de directe link naar het plaatje pakt en daar dan de image-tags omheen zet wordt hij groter. Je had nu een URL met 'th' erin, wat voor 'thumbnail' staat denk ik.
Groter dan dit krijg ik hem echter ook niet.
Maar uhmm... Blackietje,
We hebben vrij weinig van je gehoord, je hebt nog niet zoveel posts, maar gaat al richting NL100? Hmm, misschien tijd voor een blog ofzo?
NL100 is niet meer echt te beaten met standaard spel, weet niet in hoeverre je al met stats of advanced moves speelt?
kzal da sebiet uitleggen kben wel van plan van meer op het forum te komen ma kunde eens zeggen hoe groot da gulder die afbeeldingen neemt want nu is het te groot percies
12 a 14 tafels speel ik tegelijk, heb trouwens de juiste size gevonden.
Kzal miss even gebruik maken van deze thread om mij zelf voor te stellen.
Ik ben sinds een klein jaar lid van pokerstrategy.com
In het begin concentreerde ik me op het spelen van sit & goes heb toen m'n bankroll de eerste keer kunnen opbouwen van 50$ naar +-2000$ (was iets meer dacht ik) Aangezien dat ik beginnen spelen was in mei had dit een beetje kleine slechte invloed op m'n schoolresultaten, studeerde wat minder.
Dus heb dat geld dan volledig uitgecashed zodat ik me wat meer op school kon toeleggen en me niet bezig hield met poker. Na de herexamens begon het weer te kriebelen en heb ik het startkapitaal van iemand die ik kende overgenomen, mocht het hebben van hem omdat het hem niet echt boeide. Hij had nog een 40$ staan, weer als vanouds sit&goes beginnen grinden op pokerstars. Speelde vooral de 45/180 turbos en hogere stakes naarmate ik meer won. Ik speelde een 12- tal sit & goes tegelijk en dat ben ik blijven doen tot dit jaar rond begin april. Kreeg enorm veel variance in m'n sit en goes en ik vond ook dat het niet echt goed meer opschoot met m'n frequent player points. Dus besloot ik van cash game een poging te wagen. Stond toen op zo'n 3600$. Ben begonnen met NL25 maar na 2 dagen ofzo al overgestapt op NL50 SSS full ring. Dat liep eigenlijk vanaf het begin af aan vlot omdat de speelstijl vergelijkbaar is met deze van in sit & goes als je SSS speelt. Sta nu ongeveer op een kleine 6000$ en heb ondertussen al de platinumstar status bereikt gedurende 3 maanden (mei, juni, april) en een playstation 3 uitgecashed met m'n frequent player points en ook de may/june instant cash bonuses. Dit was het zo een beetje in een notendop. M'n nickname op pokerstars is dezelfde als hier: blackietje dus zie je miss aan de tafels :). De reden waarom ik hier weinig zit is omdat ik het eigenlijk wel doodzonde vind dat m'n stars account niet kan getracked worden, was anders ondertussen al lang diamond geworden en in die top tiens en zo geraakt. Dat vind ik echt enorm jammer en ik zie het niet direct zitten om op andere room te gaan spelen. Zou het anders wel overwegen om blogje te openen als het mij niet te veel tijd kost, want tijd heb ik niet echt veel over.
greetz blackietje, ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik hier m'n verhaaltje post
Je kan er ook niet eens bij vermelden dat je bevriend bent met de grote EliasVeritas...
Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Je kan er ook niet eens bij vermelden dat je bevriend bent met de grote EliasVeritas...
En de 'kleine' Fredjen
Iets klopt niet aan deze zin...
ja sorry elias en fredje dat ik jullie niet had vermeld, ik wist niet dat ik daar zo maar mocht voor uitkomen
Van elias konden ze het wel al raden aangezien ik in dat taf filmpje als z'n beste taf voorkom!
Oorspronkelijk gepost door Maarten84
Je kan er ook niet eens bij vermelden dat je bevriend bent met de grote EliasVeritas...Iets klopt niet aan deze zin...