Ga naar het forum
Muziek tijdens poke...

Meldingen
Alles wissen

Muziek tijdens pokeren

31 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
7,153 Weergaven
Luuk666
Poker Player

Wie luistert allemaal muziek tijdens poker?
Heeft het een positieve invloed op je pokerspel?

Beantwoorden
Citeren
30 reacties
5BetAny2
PokerStrategist

Ik vind het persoonlijk het fijnste spelen zonder muziek zodat ik optimaal kan focussen op het pokeren. Muziek leid bij mij af. Als het druk is in mijn omgeving luister ik nog weleens muziek via mijn oordoppen.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Coldplay. Gewoon spotify -> coldplay alles in een lijst zetten en gaan. Heerlijke grindmuziek imo.
Beatles werkt ook wel, maar coldplay is somehow gewoon koning.

Beantwoorden
Citeren

Luister meestal gewoon radio. =)

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

Ik maak meestal een playlist in grooveshark (of youtube) met wat random chille muziek :)

Beantwoorden
Citeren

Ik luister meestal naar muziek. Gewoon random mixen:

Beantwoorden
Citeren

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nah, muziek leidt me af.

De pokerradio van remmetje was echter wel een topper en motivator.
Mis dat nog steeds :(

Beantwoorden
Citeren

Ik denk dat muziek een enorm positieve invloed op je pokerspel heeft. Voor mij houdt het mijn focus hoog. Het werkt anti-tiltend bij mij. Ik heb gewoon playlists op youtube gemaakt en anders daar even geen zin in heb luister ik een mix van een paar uur of zet radio op.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

ik heb 39 gig muziek op m'n pc, en ik heb een tijdje terug minstens 12 gig verwijderd omdat het dubbels waren en ook 7gig jazz dat allemaal te veel op elkaar leek..

ik zet meestal mijn winamp aan tijdens het grinden, maar eigenlijk gaat zonder beter...

Beantwoorden
Citeren
Gabba1988
Oldschool Grinder

Als je een playlistje kan opzetten en je er niet door wordt afgeleid kan het wel denk ik.
Heeft bij mij iig niet echt een posi/negatieve invloed.

Lekker een beetje trance of rustige progressive breekt de stilte wel geregeld alsk n lange sessie maak.

Favorietje:

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

deadmau5, boards of canada of massive attack

Beantwoorden
Citeren

Muziek tijdens pokeren? Ja, dat kan. Het ligt een beetje aan hoe je geestelijk in je vel zit, lijkt me. Het kan natuurlijk weleens afleiden, maar soms is het dus ook leuk.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Luister ook vrijwel altijd muziek tijdens het pokeren omdat het me helpt concentreren denk ik. Luister vaak setjes variërend van minimal naar techno / (progressive-) trance / hardtrance en (early -) hardstyle.

Vooral veel van DJ Thera / Geck-o/e / Scot Project etcetera.
http://techno.lsdb.nl/set/115723/geck-e-theracords-radio-show-186-17-07-12.html
http://trance.lsdb.nl/set/109683/geck-e-theracords-radio-show-173-17-04-12.html
http://earlyhardstyle.lsdb.nl/set/107075/geck-o-theracords-radio-show-168-13-03-12.html
http://earlyhardstyle.lsdb.nl/set/104944/geck-e-theracords-radio-show-163-07-02-12.html

Bazensetjes!

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Ik luister alleen geen techno als ik slaap ;)

Beantwoorden
Citeren
DonBartos
Oldschool Grinder

Wow als ik langer dan een kwartier geen serie/muziek aan heb word ik helemaal gek :P Tijdens het grinden iig.

Met weinig tafels vaak een serietje, met veel tafels vaak gewoon muziek, en dan vaak radio met soms wat youtube troep.

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Ik luister meestal naar muziek. Gewoon random mixen:

Music... you're doing it right.

Ik heb altijd muziek opstaan als ik aan het spelen ben. Geen te luide muziek, liefst zonder (meezingbare) lyrics want dat heeft dan weer de neiging van mij af te leiden :P. Meestal progressive house, liquid drum & bass of chillstep achtige dingen...

Beantwoorden
Citeren

Heb een eigen playlist gemaakt op spotify van ong. 1000 nummers :) Voornamelijk house/progressive/electro, wilt wel eens de stilte breken tijdens een sessie.

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door olram6
Heb een eigen playlist gemaakt op spotify van ong. 1000 nummers :) Voornamelijk house/progressive/electro, wilt wel eens de stilte breken tijdens een sessie.

Het is jammer dat Spotify zo extreem beperkt is kwa muziek. Alleen de wat grotere labels zetten daar hun muziek genre Anjunadeep en hoewel daar best wel leuke platen tussen zitten mis je toch enorm veel echt goeie platen. YouTube is en blijft de grootste muziek database ter wereld, not close :P

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Mstlc
YouTube is en blijft de illegaalste muziek database ter wereld, not close :P

FYP :)
Maar je hebt wel een punt, en ik vrees dat dat vroeg of laat de doodsteek wordt voor streaming diensten: er gaan altijd wel groepen of labels zijn die exclusief met 1 dienst gaan willen samenwerken en voor je het weet is heel de streaming markt dus versplinterd waar vooral de consument het slachtoffer van is.

Beantwoorden
Citeren