probally in, winner takes all? of top 2-3 als er 10+ mensen zijn?
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
probally in, winner takes all? of top 2-3 als er 10+ mensen zijn?
Dacht zelf aan top 2-3.
Ik zou de uitbetaling een beetje laten afhangen van het aantal deelnemers aan de challenge. Misschien een verdeling zoals bij sng's en dezelfde uitbetalingsstructuur aanhouden?
1-5 spelers -> winner takes all
6-8 spelers-> top 2
9 -17 spelers top 3
18+ top4 (meer dan 27 zullen er wel niet meedoen ♠_cool: _)
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Denk niet dat ik in December veel kan grinden.
Teveel sneeuw?
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Denk niet dat ik in December veel kan grinden.Teveel sneeuw?
+1
Ik zou de uitbetaling een beetje laten afhangen van het aantal deelnemers aan de challenge. Misschien een verdeling zoals bij sng's en dezelfde uitbetalingsstructuur aanhouden?1-5 spelers -> winner takes all
6-8 spelers-> top 2
9 -17 spelers top 3
18+ top4 (meer dan 27 zullen er wel niet meedoen ♠_cool: _)
yeah prima voor mij!
Oorspronkelijk gepost door ReckaH
Voormij ook.Hou jij de prijzenpot weer bij Lanfear81?
Als iedereen mij vertrouwt wil ik dat wel weer doen ♠_cool:
Blijven jullie nou maar lekker op de $1.50, want anders kan ik nooit meer winst draaien als jullie ook op de $3.50 komen :(!
Haha, nee leuk idee man! Sidebet rond de 20 is prima!
Ik weet niet of ik van de partij ben, ik heb dan wel vakantie ook straks maar heb daarvoor ook nog tentamenperiode:P
Ik volg het allemaal wel
Wat is de deadline van inschrijving? Of mag dat bij wijze van spreken ook nog halverwege december? Dat het dan verder je eigen probleem is dat je nog maar halve maand hebt om 500 games te grinden
Deadline is 30 november. Dan moet ook het geld van de pot binnen zijn.
Je mag wel wachten tot midden december om te beginnen met grinden natuurlijk. De eerste 500 18s van de maand die je speelt tellen mee.
Oorspronkelijk gepost door ReckaH
Voormij ook.Hou jij de prijzenpot weer bij Lanfear81?
Als iedereen mij vertrouwt wil ik dat wel weer doen ♠_cool:
Denk wel dat we de headadmin vertrouwen
Wie doen er al allemaal mee, ff lijstje maken en dan geld overmaken naar lanfear.
carefull voordat iemand dadelijk echt geld naar de user lanfear overmaakt (want die zal zeer zeker bestaan)
username op stars: SmElliot81
ik zal ook ff 20$ overmaken, kan er niet een nieuwe officeel mooi net topic aangemaakt worden? Ik zou het wel willen doen, maar heb donderdag, vrijdag stage zaterdag druk en dus zondag pas weer tijd om alles actief bij te houden,