Dubbel
Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Deed je dat maar aan tafel, dan zat je na 2 jaar niet op NL2!
♠_thumbsup:
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Deed je dat maar aan tafel, dan zat je na 2 jaar niet op NL2!♠_thumbsup:
Dag Yoghi, had je ook een vraag?? Stel gerust hoor, ik bijt heus niet
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Heb je dat niet gelezen in de introductie? Lees jij de geposte handen net zo slecht voor je begint met judgen??![]()
Tja, soms lees je wel eens iets over het hoofd. Dat zou minder gebeuren als ik niet 14 uur per dag naar mijn scherm moet staren om alle leaks te pluggen uit de handen die je post!
Heb je dat niet gelezen in de introductie? Lees jij de geposte handen net zo slecht voor je begint met judgen??![]()
Tja, soms lees je wel eens iets over het hoofd. Dat zou minder gebeuren als ik niet 14 uur per dag naar mijn scherm moet staren om alle leaks te pluggen uit de handen die je post!
Ik voel me vereerd dat je al die moeite voor me doet, maat. Doe je ook private coachings??
Hmmmm.... lastige vragen....
Eet jij shoarma met of zonder andijvie en knoflooksaus?
Gratz trouwens en veel succes!
Ik voel me vereerd dat je al die moeite voor me doet, maat. Doe je ook private coachings??![]()
Ik vraag $5 per uur, dus dat gaat niet lukken met jouw bankroll, sorry.
Goh, link eens naar een thread waar ik dat deed?
Edit: Nu ik erover nadenk... jij moet 14 uur nadenken over handen waar mensen open limpen??
De CM's staan natuurlijk op gelijke voet met elkaar, dus daar is geen onderscheid in te maken. Daarom ga ik een stapje omhoog en kies ik voor Floris :D.
Van de mods ken ik helaas nog niet iedereen en ik ken ze al helemaal niet allemaal even goed, dus die vraag is niet te beantwoorden.
Geef deze thread over een paar maanden even een bump, dan kan ik wel met een antwoord komen ;).
De CM's staan natuurlijk op gelijke voet met elkaar, dus daar is geen onderscheid in te maken.
Not true. Er is er maar 1 de baas.
Maarre, waar blijven al die lastige vragen? Ik heb er speciaal mijn mouwen voor opgestroopt!![]()
Ok dan,
Waar stroop jij je mouwen voor op?
Oorspronkelijk gepost door Knien12
De CM's staan natuurlijk op gelijke voet met elkaar, dus daar is geen onderscheid in te maken.Not true. Er is er maar 1 de baas.
Dan mag je me bijpraten, voor ik hier foute dingen ga lopen roepen :D.
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Waar stroop jij je mouwen voor op?
Voor lastige vragen deze thread, voor een uitzonderlijk drukke dag op het werk, voor ik begin met pokeren en wanneer m'n vrouw aangeeft dat ze zin heeft
@calimero: Thanks man!
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Deed je dat maar aan tafel, dan zat je na 2 jaar niet op NL2!♠_thumbsup:
He Yoghi ga anders ook terug NL2 spelen is dat geen goe gedacht?
Hier willen ze wel tegen je spelen denk ik haha
Nogmaals welkom in het team Orodin!
Vraag: Wat doe jij altijd als je op zaterdag weer eens als een zombie achter de computer zit omdat het de nacht ervoor goed los is gegaan?
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Nogmaals welkom in het team Orodin!Vraag: Wat doe jij altijd als je op zaterdag weer eens als een zombie achter de computer zit omdat het de nacht ervoor goed los is gegaan?
zijn mouwen opstropen
Gl orodin