Ga naar het forum
Nieuwe videoproduce...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nieuwe videoproducer: yoshiwa

34 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,538 Weergaven
Wryzeth
PokerStrategist

Ik heb de video inmiddels gezien. Je stem is best relaxt om naar te luisteren, al zeg je soms van die typisch Belgische dingen, dat blijft... apart. :P

Anyway, inhoudelijk waren er weinig interessante handen, je zei het zelf ook al. Veel standaard pre-flop situaties, weinig goede kaarten en dus weinig post-flop beslissingen.

De fishes aan tafel waren wel enorm...zo erg heb ik het nog nooit gezien en dat is NL10. ?( Dan kan ik ook zo aan up-moven denken...haha. Er waren een paar handen die ik zelf wel had gespeeld, rond de 50e minuut kreeg je een QJs in early position bijvoorbeeld. Ook al is het een loose actie, die had ik dan wel geraised omdat je zo makkelijk afbetaald krijgt hier van de vissen als je iets hit. Ook omdat ze veel callen en niet (re)raisen. Zo kan ik me ook een Ax hand herinneren waar je 1 limper voor je had en je besluit te folden op de cutoff. Die had je ook wel kunnen raisen vindt ik.

Als ik een punt zou moeten geven denk ik aan een 7 - 7,5. Je commentaar is duidelijk, je zegt zinnige dingen over positie, ranges en dergelijke, zelfs dingen als het wachten op de BB en op het einde wachten tot de blind bij je komt. Qua inhoud vond ik het tegenvallen, je speelt (terecht) heel tight maar daardoor krijg je weinig actie en leer je niet veel over post-flop spel. Daarnaast vond ik William Hill ook ontzettend sloom qua animaties...zelf speel ik op Full-Tilt en dat tempo lijkt echt dubbel zo hoog te liggen. Daardoor zit je vaak lang naar niet zo interessante of slecht gespeelde handen - K4 represent - van fishes te kijken.

Het lijkt me echt heel relaxed als je een lange sessie op zou nemen (met commentaar voor je gedachten op dat moment) en dan de interessante handen er uit pikt en er dan een video van 45 minuten van maakt!

yoshiwa
Elite Grinder

hey , alvast bedankt voor deze input
geef je 100% gelijk over watje zegt van postflop actie , het was inderdaan een sessie waarin relatief weinig gebeurde.
Das dan een van de nadelen van een live-video review te maken . Toch vind ik het goed ook aan te geven dat sessies ookwel eens gewoon kunnen carddead lopen , zelfs al speel je een uur :)
QJs openen van UTG zou ik nooit aanraden , als mensen je callen zit je OOP met een hand die vaak dominated zit . OOp spelen moet je zoveel mogelijk vermijden , en met drawing hands OOp spelen op een loose tafel is imo niet de way to go.
Over de Ax hand , er zijn veel spots waar je kan beslissen van een andere play te maken. Limpers isolaten vanop de CO met Ax handen kan zeker , maar is geen 100% play. Deze maak je gewoon soms. Afhankelijk van je kicker , suitedness , looseness van de blinds , 3betpercentage van de BU , enz enz :)
Het is altijd belangrijk te onthouden dat videos e.d maar 'een' manier van denken en beslissen weergeven , en poker is nooit een spel van 'DE' goede play :)
hopelijk geef ik hiermee ook wat constructieve feedback op je opmerkingen :)

Sjors777
Oldschool Grinder

Top video!
Alleen 1 vraagje: Wat zeg je nou op 36:35? Een aas met iets behh?:P
wel goede video voor beginners en ook voor nog wat meer ervaren spelers imo.

Wryzeth
PokerStrategist

Ja hoor, bedankt. :)

Het waren ook echt maar die twee handen hoor, de rest was heel degelijk en zoals je zegt kan dat een verschil in speelstijl zijn.

Als het tot de mogelijkheden behoort om een langere sessie op te nemen en deze daarna te splitsen in interessante handen zou dat echt geweldig zijn. Wat denk je daarvan?

Heel veel succes en plezier met vids produceren knul.

yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Top video!

zal straks eens luisteren , zit nu op unief dus nu geen geluid:D

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Hahaha. Je hebt leiders en volgers. De spelers met meeste ervaring leiden doorgaans, de noobies volgen passief :D Dus ja, ik val onder die laatste categorie.

geld niet voor mij :rolleyes:

Oorspronkelijk gepost door eruk

Hahaha. Je hebt leiders en volgers. De spelers met meeste ervaring leiden doorgaans, de noobies volgen passief :D Dus ja, ik val onder die laatste categorie.

Nee dat kan ik bevestigen :rage:

Oorspronkelijk gepost door Raikaclaws

Idd, die variant was ik nog vergeten: de noobies die NIET luisteren en hun eigen dingen doen, soms met desastreuze gevolgen. :rolleyes:

yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Ja hoor, bedankt. :)

Het waren ook echt maar die twee handen hoor, de rest was heel degelijk en zoals je zegt kan dat een verschil in speelstijl zijn.

Als het tot de mogelijkheden behoort om een langere sessie op te nemen en deze daarna te splitsen in interessante handen zou dat echt geweldig zijn. Wat denk je daarvan?

tuurlijk heb ik zo dingen in het achterhoofd:)
zal er wel eens van komen , is gewoon andere manier van werken :)
(looks @ melvin)

Oorspronkelijk gepost door Raikaclaws

laten we hier wat @topic blijven jongens en wat flame op elkar op skype :P

yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Top video!

Aas x zeg ik toch gewoon? :D

Sjors777
Oldschool Grinder

haha wacht ik ga nog is luistere xD ik hoorde toch echt aas behh:P sec

Sjors777
Oldschool Grinder

aaah nog een keer grondig geanalyseert: een aas met iets bij(op zn vlaams:)
maar nice video hoop meer van je te zien! Vandaag in praktijk gebracht op nl 10.. meteen weer up:)

Benjike316
PokerStrategist

Inderdaad een leuke video. Proficiat en dat je nog veel video's mag maken :D