Ga naar het forum
NL25 6max coach gez...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL25 6max coach gezocht

14 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
695 Weergaven

zoals in de titel zoek ik een nl25 6max coach

Je mag je hier onder je skype zetten dan contactteer ik wss 1 van jullie 1 van de volgende dagen
eventueele graph mag altijd

Greetz

13 reacties

hey Masterbluf,

Ik heb zelf ooit coaching gehad van Rogier en dit is me erg goed bevallen. Hij heeft me ontzettend veel bijgebracht! Misschien kun je hem even contacten of hij nog steeds private's geeft.

Succes met het vinden van een coach!

Ciao _cool:

DeKuip
Elite Grinder

Ik denk dat je beter zelf een coach benadert in plaats van een algemeen bericht op het forum te zetten.

HannesNL
Elite Grinder

contact ajfonso

zazizo
Oldschool Grinder

Heb je skype nog wel eens aanstaan?

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door HannesNL
contact ajfonso

², op dit moment geef ik geen private coachings

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

heb alfonso al eergisteren gecontacteerd hij gaat me coachen

Nice, hij is echt goed! Zul je veel van gaan leren imo ;)

darko163
PokerStrategist

Mod edit: Zeross zijn post hebben wij verwijderd omdat het geen toegevoegde waarde had.

Ja Zeross, dat vind ik een belachelijke reactie. Een coach zal je veel sneller dingen bijbrengen dan video's en artikelen.
Masterbluf is gemotiveerd om zijn spel te verbeteren en of hij dan een coach op NL5 aanvraagt of NL1000 heeft daar niks mee te maken.

Door zo'n reacties zouden mensen nog terugdeinzen om hulp te vragen op het forum. Dus als je dat denkt, hou het dan voor jezelf.

Een coach is heus niet gratis.
Coaching betalen voor NL25 is om die reden dus gewoon zonde van je geld.

ALs je wel een gratis coach kunt vinden heb je geluk en is de coach zelf crazy.

darko163
PokerStrategist

Sorry Zeross, maar ik ben het echt niet eens met wat je zegt.

Als je begint met tennissen dan ga je toch ook een paar lessen volgen. Of als je al wat kan tennissen, maar je forehand is niet goed...dan vraag je toch ook eens een coach...het is een kwestie van beter willen worden,wat in dit geval op de lange termijn winstgevend is.

Daarnaast is een coach inderdaad zeker niet gratis, maar indien een coach dat wel gratis wil doen is hij zeker niet crazy, dat vind ik gewoon een mooi gebaar....

Maar goed, het is een discussie die we hier niet moeten voeren.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door zeross

Kheb een coach voor 12$ sngs, die heeft me tot nu toe 350$ gekost, maar wel al 3k opgeleverd.......

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door zeross

Kheb een coach voor 12$ sngs, die heeft me tot nu toe 350$ gekost, maar wel al 3k opgeleverd.......

Reken dus maar uit ;) Haha. Het is ook een investering inderdaad, zonder solide basis wordt het lastig om sustainable profit te maken op hogere limieten. Dus nu kost het misschien wel wat, maar dat verdien je als het goed is allemaal wel weer terug.

DeKuip
Elite Grinder

Daarnaast hoeft een coach ook niet per se in $/h betaald te worden. Er zijn genoeg constructies te verzinnen om daarvoor te betalen, dus daar kan je niet al te zwart-wit in kijken.

Dus een hoop mogelijkheden in dat opzicht en ik denk alleen maar dat het een heel goed idee is.