De titel zegt het al op de micro's. Eens?
Oneens. Je moet onderscheid kunnen maken tussen de tighte spelers en de vissen. Je moet veel minder vaak bluffen, maar je mag het niet uitsluiten.
EDIT: een c-bet is ook heel vaak als bluf he, ga je dan niet c-betten tenzij je gehit hebt?
Bluffen op z'n tijd is toch leuk. En als het mislukt, geef ik je gewoon weer gelijk. In de volgende hand keek ik mijn tegenstander eens aan en had een avatar waarvan ik verwachte dat die wel kon folden.
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)
Known players:
[tg]MP3$0.77:///////;CO (Hero)$2.02:///////;BU$2.07:///////;SB$4.94:///////;BB$5.40:///////;UTG2$1.38:///////;MP1$4.80:///////;MP2$1.00:///////;[/tg]
Preflop: Hero is CO with 6:s, 7:s.
4 folds, Hero raises to $0.08, 2 folds, BB calls $0.06.
Flop: ($0.17) A:s, 4:h, 5:h (2 players)
BB bets $0.09, Hero calls $0.09.
Turn: ($0.35) 6:c (2 players)
BB bets $0.20, Hero raises to $0.62, BB calls $0.42.
River: ($1.59) J:c (2 players)
BB checks, Hero bets $1.14, BB folds, Hero gets uncalled bet back.
Final Pot: $1.59.
had een avatar waarvan ik verwachte dat die wel kon folden.
Hoezo basseer je een beslissing op basis van een avatar?
Oorspronkelijk gepost door nick1237
Bluffen op z'n tijd is toch leuk. En als het mislukt, geef ik je gewoon weer gelijk. In de volgende hand keek ik mijn tegenstander eens aan en had een avatar waarvan ik verwachte dat die wel kon folden.
wat was z'n avatar?
On topic:
ik denk dat de meeste spelers te veel bluffen en niet te weinig, maar er zijn er ook zeker die er te weinig bluffen.. Bij hogere stakes gaat dat meer problemen opleveren dan bij lage stakes
Oorspronkelijk gepost door C0rpsbal
Helemaal met Darko eens. Bluffen kan prima op NL2+
fyp
Oorspronkelijk gepost door nick1237
Bluffen op z'n tijd is toch leuk. En als het mislukt, geef ik je gewoon weer gelijk. In de volgende hand keek ik mijn tegenstander eens aan en had een avatar waarvan ik verwachte dat die wel kon folden.Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)
Known players:
[tg]MP3$0.77:///////;CO (Hero)$2.02:///////;BU$2.07:///////;SB$4.94:///////;BB$5.40:///////;UTG2$1.38:///////;MP1$4.80:///////;MP2$1.00:///////;[/tg]Preflop: Hero is CO with 6:s, 7:s.
4 folds, Hero raises to $0.08, 2 folds, BB calls $0.06.Flop: ($0.17) A:s, 4:h, 5:h (2 players)
BB bets $0.09, Hero calls $0.09.Turn: ($0.35) 6:c (2 players)
BB bets $0.20, Hero raises to $0.62, BB calls $0.42.River: ($1.59) J:c (2 players)
BB checks, Hero bets $1.14, BB folds, Hero gets uncalled bet back.Final Pot: $1.59.
Easy valuebet vs 4x en 5x imo
Spoiler
Zoals andere mensen al zeggen bluffen kan prima zolang als je het maar tegen de goede spelers doet. Bluffen tegen een station gaat uiteraard niet lukken maar als je meer richting het type dat weet wat folden is gaat bluffen wil dit vaker lukken.
C-bet doe ik inderdaad wel regelmatig. Een soort van mini-bluff.. af en toe c-bet ik ook als ik gratis een flopje op de blinds mag zien.
Donk-bets heb ik wel afgeleerd.