Ga naar het forum
Notities nemen van ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Notities nemen van spelers

12 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,283 Weergaven
AdJag
Elite Grinder

Ik ben op zoek naar een cursus of tips over hoe nota's te nemen van spelers. Ik speel momenteel vrij veel SnG en merk dat ik regelmatig dezelfde spelers tegenkom en herhaalbare speelpatronen merk.
Ik zoek nu een goed systeem om die patronen kort te noteren of met kleuren te werken om de speler te karakteriseren.

Ik vermoed dat dit onderwerp wel al ergens aan bod is gekomen, maar heb het nog niet gevonden. Daarom deze post in dit algemeen forum in de hoop dat iemand me kan doorverwijzen naar waar ik meer info vind.

Misschien kan PS hier een soort strategiecursus over maken.

dank

11 reacties

Er is een heel interessant artikel over van PS

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Dit artikel heb ik inderdaad ooit eens gezien, maar aangezien ik het op dat ogenblik zeer ingewikkeld vond heb ik het niet echt goed doorgenomen.

Ik heb het nu nog eens gelezen en vind het nog steeds vrij moeilijk. Zou er geen enkele ' meer basis ' notatiemethode zijn ?

Welk aspect vind je ingewikkeld>?

Er zijn btw ook wel prrogrammas zoals notecaddy die vrij concreet notes maken voor je

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Ik zal notecaddy eens onderzoeken.

Ik zoek vooral een goed systeem om op te schrijven over de manier van spelen. bvb : hoe tight en aggressief een speler kan zijn, hoe hij veranderd naar de bubble toe en dit op een zeer korte manier.

Ook hoe hij zijn monsters speelt, enz...

sjaakdaniels
PokerStrategist

denk dat je voor jezelf gewoon wat lines moet schrijven met afkortingen, dan wordt het vanzelf standaard, b.v.
bu: 99: omr: 8J2A5r cbet 2/3, c-f

denk dat dit al vrij duidelijk is toch? zo niet zeg het even, dan leg ik mijn notes uit.

sjaakdaniels
PokerStrategist

button met 99 open minraist, board is 8J2 rainbow, hij cbet 2/3 pot, A op de turn en hoij gaat over naar check fold line.

Markenator
Elite Grinder

hoe weet je dat hij 99 speelt?

Toxicgod
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Markenator
hoe weet je dat hij 99 speelt?

Waarschijnlijk omdat de villian zijn kaarten liet zien of dat er een showdown was ;)

edwardwelsh
PokerStrategist
sjaakdaniels
PokerStrategist

just an example:P