Ga naar het forum
Online pokertraffic...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Online pokertraffic stijgt met bijna 3 procent

12 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
797 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

De groei van de online pokermarkt lijkt zich gestaag door te zetten. De afgelopen twee weken steeg het totale aantal spelers met bijna 3%.

PartyPoker lijkt nu weer even stevig op plaats 3 te staan in hun onderlinge strijd om deze positie met het iPoker-netwerk, waarmee het de laatste tijd vaak stuivertje wisselen was.

Traffic op Full Tilt Poker en Stars voor het eerst omlaag
Terwijl de totale spelersgroep dus wederom gegroeid is, is het opmerkelijk om te zien dat de twee grootste pokerrooms, PokerStars en FTP juist een daling lieten zien. Voor beide rooms is dit de eerste keer dat ze terugzakken in vergelijking met voorgaande jaren.

De aantrekkingskracht van de kleinere pokerrooms?
Zouden steeds meer spelers de grote voordelen van de ietwat kleinere rooms doorkrijgen? Meer fish, interessante promoties (plus speciale aanbiedingen zoals onze grote serie depositors freerolls)?

Wel moet opgemerkt worden dat een klein deel van de traffic van de verschillende rooms zoals PokerStars en PartyPoker nu opgesplits is in lokale markten zoals Italie)

11 reacties

Gingen PartyPoker & Ongame ook niet samengaan?

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Party en Bwin zullen inderdaad binnenkort samengaan als alles doorgaat.

Het Ongame-netwerk zal echter gewoon blijven bestaan, maar dan zonder bwin als pokerroom.

Ow, ik dacht dat ik onlangs had gelezen dat PartyPoker deel zou gaan uitmaken van Ongame waarbij PartyPoker zou overschakelen op de Ongame layout en er bij beide kleine aanpassingen zouden gaan gemaakt worden.

Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Starskiii1
Ow, ik dacht dat ik onlangs had gelezen dat PartyPoker deel zou gaan uitmaken van Ongame waarbij PartyPoker zou overschakelen op de Ongame layout en er bij beide kleine aanpassingen zouden gaan gemaakt worden.

lijkt me sterk.
partypoker en bwin gaan samen, niet party en ongame.
Waarschijnlijker dat bwin onderdeel uitgaat maken van het partygaming netwerk. Bovendien is de software van partygaming stukken beter dan ongame, dus zullen ze veel spelers verliezen als ze zouden overgaan op slechtere software.

Bwin is toch de eigenaar van ongame

Oorspronkelijk gepost door zeross

:facepalm:

BWIN is de eigenaar :) http://en.wikipedia.org/wiki/Bwin

Wat met je facepalm ? Ik heb altijd gelijk.

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Bwin is inderdaad eigenaar van het Ongame netwerk.

Na de fusie met PartyPoker is het echter de bedoeling dat Bwin het Ongame netwerk gaat "verkopen".
Wanneer dit precies gaat gebeuren is echter nog onzeker en hangt ook af van de ontwikkelingen in de Amerikaanse markt. Liefst wil met met de verkoop wachten tot deze weer opengaat en Ongame een licentie heeft, omdat dit natuurlijk een betere prijs op zal leveren _ugly:

Dan snap ik helemaal niets van de merge? Dus ze gaan met hun pokerroom weg van hun eigen netwerk? Weet er eigenlijk iemand wat voor effect dit zal hebben op de traffic van de overgebleven rooms op het Ongame network?

EDIT;

Lanfear was me al voor. Mentalist skills.

MIT010
Oldschool Grinder

Word er met een stijging van 3procent bedoeld met spelers die nog nergens een online-poker account hadden? Of is er op alle sites een x aantal accounts aangemaakt waardoor er een stijging is van 3procent van alle accounts?

Denk dat dit wel bangrijk is en een groot verschil..