thx voor de info iedereen.
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Weet niet of je cash of mtt's speelt
ik speel beide, maar als het zover komt dat ik pro zou kunnen worden zou ik de (meeste) inkomsten uit cash halen en tournooi vooral spelen voor de lol.
Oorspronkelijk gepost door BEoWulf1979
Een BRM van 25 buy-ins is al véél te weinig dan. Dat moet je al een pak verhogen, want niet alleen aan de pokertafels kan het tegenzitten maar ook in het leven.
goeie idd, is 50 BI's voor cash realistisch genoeg?
Je moet al minimaal 100NL winnend spelen. En niet gewoon winnend, maar crushend spelen om een beetje leuk te leven.
spreek je dan over grote bedragen voor een ruim leven, of echt het minimum?
Hij zei ook dat live en online poker in de verste verte niet te vergelijken zijn.
wat is dan het minimale limiet wat je moet kunnen spelen live?
Niet zozeer gegeven om het succesvol te doen. Ik dacht ook nooit dat ik t zou kunnen maar ik leef er nu wel al een jaar fulltime van. Als je er hard voor werkt kan vrijwel alles
doe je goed! leuk om te horen dat je pro speelt
welk limiet speel jij dan?
Als je er voor wilt gaan moet je het natuurlijk gewoon doen
zekers! wil het absoluut echt graag, maar ben ook realistisch en weet dat ik het nu nog niet zou kunnen, heb nog wel eens de neiging om mijn BRM te laten versloffen en dan scared money tilt speel om het terug te winnen. en zoals jij ook vast wel snapt is dat wel de laatste eigenschap die je wilt hebben als je overweegt pro te worden. daarnaast heb ik ook gewoon nog lang niet genoeg startgeld.
daarom is het meer als lange termijnplan, nu gewoon nog beetje relaxed grinden en zie ik wel wanneer ik het geld heb en vooral wanneer ik niet van die domme dingen meer doe.
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
En inderdaad een buffer opbouwen voor de verliesmaanden.
hoeveel geld apart hebben is realistisch?
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat zal vast met de regulering te maken hebben die maar niet van de grond komt.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat zal vast met de regulering te maken hebben die maar niet van de grond komt.
Dat niet alleen, denk dat dat niet een heel groot probleem zal zijn voor Nederland. Grootste probleem is dat iedereen beter word en er meer bots en solvers komen.
ook goed om te weten. moet ik hier nog op een of andere manier rekening mee houden of gewoon mezelf blijven verbeteren?
of kan je gewoon beter live gaan spelen ipv online?