Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

poker setup

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
711 Weergaven
holidayon
PokerStrategist

he mensen,

Ik ga investeren in mijn pokercarierre, ik ben van plan een nieuwe monitor te kopen! Hebben jullie tips voor een goede poker setup:

Welke software?
1,2, of 3 monitoren Of een grote
Hoeveel inch werkt het fijnste voor 4 a 6 tables.
waar moet ik op letten?

ik hoor het graag!

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

4 tafels werkt 1 monitor prima, voor 6 tafels ook wel.
kan prima op een 24" voor 4 sowieso, voor 6 ook wel maar dan oogt 27" iets beter.

t hangt er erg vanaf of je 1 of 2 monitoren wil imo. ikzelf browse/skype e.d. er af en toe naast en vind daarom 2 monitoren prettig, ook voor schoolwerk.

waar je op moet letten is de resolutie vooral, je wil dat je monitor 1920x1200 voor 24" en 2560x1440 voor 27" aankan.

Dell u2711 en Dell 2412 zijn goeie Dells, IPS scherm(mooie kleuren) en een degelijke stand.

Samsung heeft mooiere vormgeving imo maar mindere kleuren.

Voorderest zijn er goedkope koreaanse 27" monitors zoals de Yamasaki Catleap Q270, Achieva en CrossOver. Prijs ervan is vaak de helft van wat een Dell u2711 kost, echter is de voet niet altijd degelijk en ontbreken speakers vaak. t zijn wel IPS schermen(mooie kleuren) maar je hebt verre van altijd dooie pixel garantie.

Zou zelf wss voor die catleap gaan als ik nu opnieuw mocht kiezen, zoniet de Dell.

Software: voor poker pokertracker 4, voor meerdere schermen zou ik Ultramon installeren.

Beantwoorden
Citeren
holidayon Topicstarter
holidayon
PokerStrategist

bedankt voor de tips,
ik ga ermee aan de gang!

Beantwoorden
Citeren

2 schermpjes heb ik mijn handen volaan. Hoeveel tafels speel je of kun je tegelijk spelen denk dat ook erg belangrijk is om te kijken hoeveel monitors je nodig hebt. En zet je de tafels graag naast elkaar of achter elkaar ?

Beantwoorden
Citeren
holidayon Topicstarter
holidayon
PokerStrategist

altijd naast elkaar

Beantwoorden
Citeren
pike107
PokerStrategist

Ben er achter gekomen dat 2 schermen voor 6 tafels ook erg handig is dan kan je namelijk je taakbalk op je 2de scherm zetten en heb je meer ruimte voor de tafels op je pokerscherm.
Desnoods als het 2de scherm je stoort kan je hem uitzetten.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Je kan toch gewoon je taakbalk op auto-hide zetten ? Dan heb je ook de volledige schermruimte voor je tafels. Lijkt me een beetje onzinnig om daar een 2de scherm voor te hebben, zeker als je maar 6-tablet.
En je kan ook gewoon zien waar je ruimte over hebt: als je links en rechts ruimte over hebt (bvb bij 4-tabling) kan je ook gewoon de taakbalk links of rechts zetten.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

4 tables = 4 screens, 6 tables = 6 screens, easy math

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
4 tables = 4 screens, 6 tables = 6 screens, easy math

iPad Mini's dan hopelijk, en met Maxivista aan mekaar hangen. :D