Ga naar het forum
poker tracking soft...

Meldingen
Alles wissen

poker tracking software

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
611 Weergaven
oewems
Oldschool Grinder

Wel, ben me eindelijk eens van plan om een degelijke versie pokersoftware in huis te halen. Heb me voordien vooral voortgeholpen met een piraatversie van pokertracker 3 maar deze is ondertussen al zo lang niet meer geüpdate dat er niet veel meer van functioneert zoals het hoort.

Momenteel heb ik de trialversie van pokertracker 4 en heb er nog niet zoveel mee geprobeerd (ik vind zelfs het overzicht niet van al mijn reeds gespeelde handen niet, ik hoop stiekem dat dat ligt aan het feit dat het een trialversie is - die trouwens erg storend is)

Enige commentaar over welke trackingsoftware aan te raden valt en het waarom ?

Waar vind ik veel info over het opzetten van de software HUD en stats ?
Misschien nog ergens informatie over stats en hoe te spelen met pokersoftware ?
(mag buiten pokerstrategy zijn, want zoals je ziet, is de nodige status er waarschijnlijk niet)

Alvast bedankt

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door oewems
Wel, ben me eindelijk eens van plan om een degelijke versie pokersoftware in huis te halen. Heb me voordien vooral voortgeholpen met een piraatversie van pokertracker 3 maar deze is ondertussen al zo lang niet meer geüpdate dat er niet veel meer van functioneert zoals het hoort.

Momenteel heb ik de trialversie van pokertracker 4 en heb er nog niet zoveel mee geprobeerd (ik vind zelfs het overzicht niet van al mijn reeds gespeelde handen niet, ik hoop stiekem dat dat ligt aan het feit dat het een trialversie is - die trouwens erg storend is)

Waar vind ik veel info over het opzetten van de software HUD en stats ?
Misschien nog ergens informatie over stats en hoe te spelen met pokersoftware ?
(mag buiten pokerstrategy zijn, want zoals je ziet, is de nodige status er waarschijnlijk niet)

Alvast bedankt

om je handen te reviewen: view stats , reports , new report , en dan bij available stats 'hands' , en eventueel andere dingen toevoegen :)

voor wat extra info: http://nl.pokerstrategy.com/video/20589/

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door oewems

De keuze zal sowieso gaan tussen HEM2 en PT4. Zelf ben ik al jaren een PokerTracker gebruiker (en fan), maar er zijn evenzeer veel spelers die tevreden zijn met Hold'Em Manager.

Ik zou dus gewoon inderdaad wat spelen met de trial versies en zien hoe gemakkelijk je je weg er in vindt. Als je verloren loopt kun je altijd hier terecht voor snelle hulp (van mij kun je meestal snel een antwoord verwachten als het over PT4 gaat).

Wat vind je overigens storend aan de trial van PT4 ? Als ik https://www.pokertracker.com/products/PT4/free-trial.php lees, dan lijken de beperkingen van de trial mij nogal, erm, beperkt.

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Wat vind je overigens storend aan de trial van PT4 ?

De HUD komt met een extra 'register now' balkje die in het midden van je tafels komt. Wanneer je dit balkje dan een ander plaatsje geeft, springt het na een minuut weer naar dezelfde irritante plaats en dat stoort na een tijdje.

Daarnaast, is het geen Pokertracker 3 :)

Ik denk wel dat ik voor PT4 ga vermits ik HEM2 nooit gebruikt heb..

Nergens geen interessante info over welke stats te gebruiken, etc ? 't wordt eens tijd dat ik mijn HUD configureer naar iets handigers

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Het klopt inderdaad wel dat sommige zaken in PT4 behoorlijk goed verstopt zijn als je PT3 gewoon bent. Ik vind de keuzes die ze gemaakt hebben ook niet altijd even logisch, maar er zijn ook tal van verbeteringen dus heb ik me er maar bij neergelegd :).

Beantwoorden
Citeren
Rafke01
Poker Player

was idd eventjes zoeken bij pokertracker 4 om alles te vinden wat ik altijd gebruikte, maar ben er heel tevreden over :)

Beantwoorden
Citeren
C0rpsbal
Oldschool Grinder

Ik gebruik nu een tijdje HM2, maar vind HM2 toch wel erg buggy en "sloom" vergeleken bij PT3/4

Beantwoorden
Citeren