Ik ben sinds kort begonnen, van mijn $50 is nog maar $45 dollar over door wat geluk en een paar klein foutjes (AQ is soms toch te mooi om te folden in vroege positie) maar die foutjes maak ik nu niet meer. Mijn vraag heeft er echter vrij weinig mee te maken.
Ik en een paar vrienden spelen sinds kort allemaal op Pokerstars en willen ook wel eens in het echt gaan pokeren, ik heb ook al een keer met andere vrienden gepokerd. Als we spelen, dan spelen we gewoon No Limit poker met ieder 1500 chips met +- 4 spelers. Alleen mijn vraag is dus, geen enkele techniek die op poker strategy wordt uitgelegd gaat op voor dit. Kan iemand mij vertellen wat voor techniek het slimst is te gebruiken als ik met drie/vier andere (niet zulke goede) spelers ben. Ook spelen we meestal een soort turbo, de blinds stijgen belachelijk snel.
Ik weet niet of deze vraag te vaag is, maar welke techniek is slim om toe te passen als ik met zo weinig anderen speel en de blinds stijgen heel snel (SSS dus duidelijk niet) en of ik algemene tips kan krijgen voor dit soort situaties. Ik heb altijd de neiging om me ergens heel er in te verdiepen, zo speelden we hiervoor Blackjack en ken ik nu alle kansen van blackjack uit mijn hoofd, waarmee ik toen behoorlijk wat geld van mijn vrienden heb kunnen aftroggelen ;).
Naja, zie maar of je hier iets zinnigs op kunt antwoorden
Veel dank